Mô tả công việc
- Identify potential clients and approach them for selling SGS services
- Maintain good relationship with existing clients to improve sales revenue
- Create plans to visit clients or to contact them by phones/ emails and implement these plans
- To prepare/ suggest selling prices, discount levels for Sale Manager/supervisor's approval
- Collect market information (both about industries and competitors) in order to suggest proper selling schemes for Sale Manager/supervisor's approval
- Monthly review clients revenues, monitor their performance and have proper actions to improve their performance
- Prepare weekly/ monthly business reports which includes sales achievement, project approach, market information, competitor's activities to Sale Manager/supervisor
- Coordinate with Customer Service Team and related Section Manager to handle clients' complaints/ claims or collect outstanding debts
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience in sales of related products or services
- English level B equivalent
- Good communication skill
Quyền lợi được hưởng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Tài Tâm được thành lập từ năm 1996 và cho đến này trải qua 26 năm hình thành và phát triển. Tài Tâm group đặt cho mình chiến lược trở thành một doanh nghiệp Việt Nam có tầm vóc quốc tế, Tập đoàn hiện kinh doanh trong các lĩnh vực tài chính, bất động sản, năng lượng tái tạo, xây dựng hạ tầng kỹ thuật, du lịch nghỉ dưỡng – resort, khu công nghiệp công nghệ cao, đầu tư tài chính, giáo dục,… Sự phát triển của Tập đoàn Tài Tâm những năm qua đã cho thấy khả năng nhạy bén trong việc phát hiện những ngành kinh doanh có tiềm năng và dám chấp nhận mạo hiểm.
Mục tiêu đặt ra đó là hoạt động cùng lúc trên nhiều lĩnh vực với quy mô ngày càng mở rộng, nhưng vẫn phải đảm bảo hiệu quả kinh doanh cùng khả năng thích ứng linh hoạt với mọi biến động. Chúng tôi đã lựa chọn và kiên trì theo đuổi một đường lối phát triển bền vững, có chiều sâu trong từng ngành dọc của Tập đoàn.