About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
CÔNG TY TNHH THIẾT BỊ VÀ ĐẦU TƯ Y TẾ PHƯƠNG NAM là Doanh nghiệp uy tín hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp thiết bị xét nghiệm và chuẩn đoán hình ảnh. Chúng tôi tự hào đem lại những giải pháp phù hợp với tất cả các quy mô của các cơ sở khám chữa bệnh, đáp ứng tốt chất lượng và yêu cầu khám chữa bệnh ngày càng cao của khách hàng và thị trường.
Phương Nam luôn cập nhật những kiến thức mới, tiên tiến cho đội ngũ, khách hàng và đối tác thông qua việc đầu tư và hợp tác với các chuyên gia giỏi trong lĩnh vực khám chữa bệnh nhằm mục tiêu nâng cao chất lượng khám chữa bệnh ngày càng tốt hơn cho người dân Việt Nam.
Môi trường làm việc được xây dựng cởi mở, chuyên nghiệp và hiện đại, luôn tạo được động lực và cảm hứng cho mỗi thành viên trong công ty, cùng nhau xây dựng ngôi nhà chung Phương Nam đoàn kết hơn, công bằng hơn và phát triển hơn, đồng thời luôn hướng tới các giá trị cộng đồng.