Việc làm CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA

Cập nhật 28/08/2024 11:54
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA
Marketing IMC Executive (Planner)
CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA
9 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)

1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:

  - Offline: OOH, Events...

  - Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...

  Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.

  Ensure the following elements:

  - Message

  - Guidelines, Brand ID - Business Objectives

  - Timing

  - Platform


2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.


II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)

1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:

  - Communication for the assigned brand

  - Communication for general programs


2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:

  - Discounts and promotions

  - Budget allocation for promotional advertising


3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.


III. MANAGEMENT

1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.

2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.

3. Propose content distribution costs (advertising).

4. Control and evaluate quality.

5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...

6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.

7. Report operational effectiveness to leadership.


IV. GENERAL DUTIES

1. Control budget and common assets.

2. Update general communication trends in the market.


EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE

Education Level: University degree or higher


Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...


Related Experience:

- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience

- Understanding of business and commerce.

- Strong knowledge of brand marketing.

- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.


Language Proficiency: 

English communication skills are an advantage.


Other Requirements: 

- Open-minded, creative thinking

- Diligent, attentive to assigned tasks

- Interest in health care


Competency Framework:

- Analytical and creative abilities

- Teamwork skills


V. WORKING CONDITIONS

Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi

Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off

Benefits:

  • Salary: 15,000,000 VND/month
  • Young and friendly team
  • A comfortable working environment.
  • Working equipments (Laptop, PC...)


Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA
CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
75G Đường Trương Văn Thành, Phường Hiệp Phú, Thành phố Thủ Đức

Công ty Delta D’Asia là công ty có liên kết về mặt chuyên môn với Hiệp hội Dược liệu Tp HCM, liên kết với nước ngoài về cầu nối kinh doanh, mong muốn trở thành công ty hàng đầu trong việc sản xuất và kinh doanh các loại trà thảo dược. Vì mục tiêu nâng cao sức khỏe người Việt, đưa các sản phẩm thảo dược Việt vươn ra thế giới. Chúng tôi vẫn đang nỗ lực từng ngày để thực hiện điều đó.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm
  • Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA thành lập năm 2019

Mission

  • Chúng tôi cung cấp Dịch vụ Đặc biệt bằng cách thấu hiểu và đáp ứng nhu cầu của khách hàng.
    Chúng tôi là CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA

 

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA

CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM DELTA D'ASIA

Click để đánh giá