Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
ICOOL được thành lập từ năm 2015 vào thời điểm thị trường giải trí đang bước đầu nở rộ và phát triển. Lựa chọn kinh doanh loại hình giải trí ca hát, ICOOL định hướng trở thành đơn vị tiên phong trong xây dựng và mở rộng chuỗi hệ thống nhà hàng karaoke tại Việt Nam. Với tầm nhìn dài hạn và quan điểm phát triển bền vững, thương hiệu ICOOL được ra đời mang khát vọng trở thành thương hiệu đứng đầu thị trường trong dịch vụ karaoke.