Job Description
• Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.
• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.
• Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.
• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl
• All tickets will be logged on the system.
• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.
• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.
Location & Working Time
• Working time:
Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday
• Overtime:
6AM → 9AM, from Monday to Friday
5PM → 10PM, from Monday to Friday
6AM → 10PM, from Saturday to Sunday
Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.
Requirements
Knowledge
• 4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.
• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.
• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)
• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)
• Understanding of information security and application development processes.
Skills
• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.
• Careful, thoughtful, responsible for work.
• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.
Benefits
• Flexible working location, can work remotely or in the office.
• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.
• Understand the mechanism of operating products from offline to online.
• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.
• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.
• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.
Công ty TNHH Thương Mại - Dịch Vụ - Kỹ Thuật Đức Hùng (Duc Hung Co) được thành lập vào năm 2002, có trụ sở đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam với quy mô hoạt động trên khắp cả nước, đặc biệt là khu vực các tỉnh miền Tây và Nam Trung Bộ.
Duc Hung Co tiền thân là một công ty hoạt động trong lĩnh vực Cấp thoát nước với 20 năm kinh nghiệm trong ngành. Bên cạnh là đơn vị chuyên cung cấp, lắp đặt, sửa chữa các thiết bị ngành nước, chúng tôi là đại lý và nhà phân phối độc quyền của nhiều thương hiệu uy tín trên thị trường Châu Âu và Châu Mỹ.
Các sản phẩm ngành nước chúng tôi chọn lọc cho khách hàng của mình được sản xuất dựa theo tiêu chuẩn công nghiệp cao nhất, với hệ thống quản lý chất lượng đạt chuẩn ISO 9001:2015.
Trải qua 20 năm hình thành và phát triển, Duc Hung Co dần xây dựng hình ảnh một nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực thi công xây dựng các công trình cấp thoát nước và xử lý nước, đồng thời mở rộng hệ sinh thái doanh nghiệp sang các lĩnh vực đa dạng khác.
Đến nay, chúng tôi tự hào với những đóng góp đáng kể vào việc xây dựng và nâng cấp hệ thống cơ sở hạ tầng cho hàng trăm công trình lớn nhỏ đã và đang được hoàn thiện, thuộc các lĩnh vực khác nhau như: công trình dân dụng, công trình giao thông, hạ tầng kỹ thuật, công trình thủy lợi và cấp thoát nước, các công trình nông nghiệp và phát triển nông thôn,…