Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Receive recruitment requests from departments.
- Search for and screen CVs and application documents.
- Contact candidates to schedule interview appointments.
- Organize interviews to meet the company’s recruitment requirements.
- Send job offer letters to successful candidates.
- Carry out procedures for onboarding new employees.
- Store and manage employee records systematically.
- Assist in preparing company office documents.
- Organize and conduct training on professional skills and company culture for employees.
- Negotiate with candidates regarding working conditions, salary, and benefits as per company policy.
- Other tasks as assigned by BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Age from 19 to 30 years old.
- Graduate in Human Resources, Business Administration, or other related fields.
- Have 1 to 2 years of experience in recruitment.
- Good communication skills, flexible in handling situations.
- Knowledge of HRM is an advantage.
- Mastery of the recruitment process and candidate record management.
- Good communication skills in English.
- Enjoy full employee benefits (labor contract, social insurance, annual leave, holiday bonuses, etc.)
- Professional working environment with a clear career advancement path.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 19 - 30
- Lương: Trên 8 Tr VND
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Tam Tài Nhân được thành lập 10 năm với chuỗi hệ thống Thegioinem.com rộng khắp cả nước, đứng đầu trong lĩnh vực cung cấp các sản phẩm chăn, drap, gối, nệm cùng với các dịch vụ phòng ngủ tiện ích. Với sứ mệnh mang lại giấc ngủ ngon cho mọi người bằng các sản phẩm, dịch vụ chất lượng và phù hợp nhất. Song song với việc quan tâm chăm sóc nhu cầu khách hàng, công ty chúng tôi cũng đang cố gắng không ngừng tạo điều kiện làm việc tốt nhất cho đội ngũ nhân viên, xem nhân viên là nòng cốt cần bồi dưỡng và phát triển đặc biệt trong môi trường công ty năng động, dễ thăng tiến.