Mô tả công việc
1. Meets accounts receivable operational standards by contributing information to strategic plans and reviews; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; identifying system improvements.
2. Meets accounts receivable financial standards by providing annual accounts receivable budget information; monitoring expenditures; identifying variances; implementing corrective actions.
3. Collects accounts by contacting customers referred by clerks; investigating circumstances of non-payment; negotiating and resolving conflicts; expediting payment.
4. Supports financial planning by forecasting cash.
5. Updates receivables by coordinating and monitoring daily sales order processing and bank remittance transactions.
6. Maintains financial security by adhering to internal accounting controls.
7. Maintains accounting ledgers by posting monthly account transactions.
8. Protects organization's value by keeping information confidential.
9. Updates job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks.
10. Accomplishes accounting and organization mission by completing related results as needed.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- 13th month salary
- International working environment
- Annual Outing Trip
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- College / Bachelor Degree, Finance/Accounting
- English (fair)
- Accounting system and Viet Nam Laws / Regulations on Finance/Accounting/Melia Audit system
- At least 1-year experience in similar position in 4-5-star hotel
Yêu cầu hồ sơ
Please contact HR Department phone number: +84 254 378 9000 – Ext: 5203
Công ty TNHH Thương mại Dược phẩm Đông Á được thành lập tháng 12 năm 1996. Chúng tôi, một Công ty hàng đầu về nhập khẩu và phân phối dược phẩm và thiết bị Y tế của các tập đoàn hàng đầu của Châu âu và Trung Quốc, Mỹ… . Với hệ thống phân phối mở rộng toàn quốc với hơn 200 nhân viên họat động ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước.
Tầm nhìn: Trở thành nhà cung cấp dịch vụ phát triển thị trường số 1 tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc sức khỏe cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Sứ mệnh:
- Cung cấp gói giải pháp phù hợp cho từng khách hàng, giúp khách hàng tăng tối đa doanh thu với mức chi phí tối thiểu.
- Trở thành nhà cung cấp dịch vụ được tín nhiệm, thúc đẩy sự phát triển của toàn ngành (đặc biệt là ngành logistics tại Việt Nam).
- Chủ động tìm và phát triển các sản phẩm chất lượng cao, nâng cao phúc lợi xã hội và sức khỏe của toàn dân.