Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop and execute individual sales plans, introducing company products to business clients.
- Provide product consultations and communicate company sales policies to customers. Provide excellent customer service.
- Implement sales promotion activities to achieve targets for brand image, sales, customer relationships, inventory, and promotional programs.
- Implement proposal. Experienced in quoting, bidding, and tendering processes.
- Design price lists and draft sales contracts.
- Close deals, submit contracts for signature, transfer information to relevant departments, and track orders until delivery to customers.
- Monitor and collect accounts receivable from customers.
- Gather market and competitor information, and perform other tasks as assigned by the direct manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Have 01 year of B2B sales experience, Key account in all career fields.
- Experience in corporate gift and food channels is an advantage
- Bachelor's degree or above.
- Age: 23-40 years old.
- Proactive, diligent, and eager to learn.
- Gender: Male/Female.
- Working hours: 8:30 AM to 5:30 PM.
- Able to work under pressure.
- Excellent customer service skills.
- Strong communication skills in English.
- Excellent communication and negotiation skills.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 23 - 40
- Lương: 12 Tr - 30 Tr VND
Farmers Market là thương hiệu “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch”, được quản lý bởi Công ty TNHH Thương Mại LARIA. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch hiện đại hàng đầu tại Việt Nam | Vietnam’s healthiest modern grocery store”.
Đội ngũ Farmers Market gồm 200 nhân sự đã không ngừng hoàn thiện để khẳng định vị thế thương hiệu trên thị trường và xây dựng niềm tin đối với đối tác và khách hàng. Chúng tôi cam kết chất lượng sản phẩm đến tay người tiêu dùng luôn phải được đảm bảo. Đồng thời, để tạo nên trải nghiệm mua sắm liền mạch O2O (online to offline), chúng tôi đã & đang xây dựng hệ thống bán lẻ đa kênh (Omni Channel), phục vụ hơn 4.000 lượt khách mỗi ngày.