Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
1. In-charge brand’s proposition and concepts in Vietnam
2. Manage the allocation & and disbursement of budget to maximize ROI and have positive impacts on brand P&L.
3. Use the consumer understanding, the competitive dynamics, and the boundaries of the market to build brand awareness and advocacy also in-charge consumer acquisition.
4. Produce valuable and engaging content for Tiktok/Website/FB that attracts and converts our target groups
5. Optimize traffics onsite and offsite to capture consumers with right behaviors
6. Build strategic relationships and partner with KOC/KOL and media agencies/vendors.
7. Develop and execute a decent social communication plan to build brand awareness also drive sales
8. Ensure brand’s concept and brand’s image is adapted at all channels
9. Accountable for team capability through coaching, mentoring, and training
Yêu Cầu Công Việc
2. Have a solid understanding and knowledge of Vietnam market, distribution channels and trends.
3. Has track record as Marketing Manager at team management role at least 1 year. Experience of build brand from the very beginning is a plus.
4. Strong experience in social communication and good relationship with KOL/KOC is appreciated
5. Own entrepreneur mindset and teamwork
ME Group là công ty quản lý thương hiệu nổi tiếng với nhiều thương hiệu, sản phẩm chủ lực, kênh phân phối toàn diện và được công nhận toàn cầu trên toàn thế giới. Nó có khả năng quản lý vận hành thị trường khu vực toàn cầu cũng như khả năng R&D và sản xuất, đồng thời cam kết cung cấp cho người tiêu dùng những sản phẩm chất lượng cao và trải nghiệm tốt cho sức khỏe và vẻ đẹp. Tập đoàn đã thành lập công ty vào năm 2019 và mua lại hoàn toàn hai thương hiệu nổi tiếng là Pomeranian và Za vào năm 2021. Hoạt động kinh doanh của tập đoàn hiện chủ yếu triển khai ở Trung Quốc đại lục, Đài Loan, Việt Nam, Singapore, Thái Lan và các quốc gia và khu vực khác. Khi hoạt động kinh doanh của chúng tôi tiếp tục phát triển, chúng tôi sẽ tiếp tục mở rộng thị phần của mình ở nhiều khu vực khác nhau trên thế giới.