Mô tả công việc
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.
Yêu cầu công việc
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.
Quyền lợi được hưởng
Quảng Nam
Công ty TNHH TM&DV Viesky được thành lập năm 2011. Có đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, mơ ước xây dựng và phát triển Công ty theo các tiêu chí:
* Sứ mệnh
Yến Sào Thiên Việt cam kết không ngừng mang đến cho cộng đồng những sản phẩm chất lượng với nguồn dinh dưỡng thiên nhiên 100% yến sào từ Hội An. Yến Sào Thiên Việt tự hào góp phần nâng cao sức khỏe và hạnh phúc cho cuộc sống của mỗi gia đình Việt. Với sứ mệnh ấy, Thiên Việt cam kết thực hiện, đáp ứng nhu cầu cuộc sống năng động đến người tiêu dùng mọi lúc mọi nơi.
* Tầm nhìn
“Tinh hoa thiên nhiên cho sức khỏe gia đình” chính là thông điệp Yến Sào Thiên Việt cam kết đến cộng đồng sản phẩm giàu dinh dưỡng từ thiên nhiên và chất lượng bằng sự trân trọng và trách nhiệm của Thiên Việt với cuộc sống và sức khỏe cho mọi gia đình.
* Chiến lược phát triển
Chiến lược phát triển dài hạn của Thiên Việt trở thành một trong những công ty sản xuất các sản phẩm yến sào lớn nhất Việt Nam trong giai đoạn từ năm 2015 – 2020.
Trong giai đoạn này, Thiên Việt hướng tới và tập trung vào 3 lĩnh vực quan trọng đề tạo đòn bẩy cho việc đạt được sứ mệnh của Thiên Việt
* Cải tiến và đổi mới
Sau hơn 5 năm không ngừng đổi mới và phát triển, Yến Sào Thiên Việt dần trở thành người bạn chăm sóc sức khỏe quen thuộc với người tiêu dùng. Không dừng lại ở đó, Thiên Việt vẫn đang tiếp tục khẳng định mình với trách nhiệm, tinh thần làm việc sáng tạo, nghiên cứu và cải tiến về công nghệ sản xuất, đa dạng hóa về chủng loại sản phẩm. Các sản phẩm của Thiên Việt luôn đạt chất lượng theo tiêu chuẩn an toàn thực phẩm của Bộ Y Tế để đáp ứng đầy đủ nhu cầu của người tiêu dùng về lứa tuổi, sở thích, dinh dưỡng của từng nhóm đối tượng sử dụng.
* Phát triển bền vững
Với nhu cầu của người tiêu dùng hướng tới những sản phẩm sạch, an toàn từ thiên nhiên, Thiên Việt nhận thức rõ tầm ảnh hưởng của mình đến sức khỏe cộng đồng và sự phát triển bền vững của xã hội. Để có những thành công như hôm nay, Thiên Việt không chỉ đơn giản là những con số doanh thu qua từng năm mà còn là giá trị phát triển lâu dài trong việc chăm sóc sức khỏe tốt nhất cho mọi người.
Đặt an toàn thực phẩm là nguyên tắc ưu tiên hàng đầu với quy trình sản xuất khép kín, nghiêm ngặt từ nguồn yến, quản lý, kiểm soát chất lượng và công nghệ, thiết bị hiện đại.
Thiên Việt cam kết cung cấp, đáp ứng trung thực những thông tin về sản phẩm như thành phần, giá trị dinh dưỡng, hướng dẫn bảo quản để sử dụng giúp người tiêu dùng lựa chọn và sử dụng sản phẩm một cách tối ưu và hài lòng nhất.