TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure, and intuitive for our users.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Responsibilities:
- Recommend product assortments based on creator content, fan profiles, and preference; develop product assortment strategies, support assortment operations with big livestream sessions, and review and continuously optimize methodologies.
- Explore the matchmaking process between seller and creator, identify pain points and opportunities to improve efficiency, and collaborate with product, merchant, and creator operation teams to promote the implementation of innovative product and operation solutions.
- Participate in developing assortment policies, define curated assortments and incentive schemes, guide creators to achieve targets, and improve efficiency.
Minimum Qualifications:
- Minimum Bachelor's Degree or above; 5+ years of eCommerce experience in assortment growth
- Excellent interpersonal and negotiation skills
- Proficient in English
- Experience in working with cross-categories, cross-platform channels, cross-functions, and cross-product domain teams, influencing teams towards a common goal for assortment growth
- Strong understanding of content especially TikTok, Instagram, YouTube, and other content-driven platforms.
- Data-driven, strong execution, good communication, collaborative, and time management skills; comfortable working in a fast-paced and dynamic environment.
Mitaco là một trong những công ty hàng đầu uy tín tại Việt Nam chuyên cung ứng nhân lực lao động cho thị trường Nhật Bản. Với đội ngũ Ban lãnh đạo hơn 20 năm kinh nghiệm làm việc với đối tác Nhật Bản trong các lĩnh vực như hợp tác nhân lực, thông thạo Nhật ngữ, am hiểu văn hóa, phong cách làm việc của người Nhật …
Mitaco tin tưởng sẽ mang lại nhiều cơ hội hợp tác trong việc cung ứng nguồn nhân lực đáp ứng yêu cầu của các doanh nghiệp Nhật Bản, đồng thời là nơi đáng tin cậy của các bạn thanh niên trẻ Việt Nam muốn được học tập và làm việc tại Nhật Bản.
Với trụ sở chính tại Vĩnh Long và các chi nhánh đặt tại cách tỉnh thành nhưng Hồ Chí Minh,…. Chúng tôi luôn sẵn sàng chào đối những bạn trẻ có những khát khao lớn về lập nghiệp nơi ngoại quốc. Ngoài viêc Xuất khẩu lao động, đào tạo kỹ năng cũng là lĩnh vực hoạt động chính của công ty Mitaco chúng tôi.