Mô tả công việc
• Responsible for the quality of service provided to all guests throughout each touch point within the hotel.
• Leads the Hotel service that is sincere, warm and enthusiastic, ensuring the guests’ satisfaction at all times.
• Elevate guest experience via continuous improvement via innovation and outside in thinking.
• Actively review guest comments and feedback, communicate this with the team members and implement corrective action as needed.
• Take time to get to know the guests and to be committed to service excellence.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world.
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Highly organised and always gives maximum effort.
• Is well informed about all aspects of the job and has a minimum of three years experience in service industry.
• Makes excellent choices and informed decisions.
• Writes, speaks, and presents with clarity.
• Leadership, learning and development management capability.
• Successful pre-opening experience is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- Interested candidates, please send your resume in English to: Email: Nộp hồ sơ
Công ty TNHH Thương Mại và Sản xuất ĐỨC MINH là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực tủ bảo quản bia, phụ kiện tủ bia, tủ lạnh công nghiệp, tủ bảo quản thực phẩm và các thiết bị điện lạnh khác. Trải qua hơn 10 năm hình thành và phát triển Công Ty TNHH Thương Mại và Sản Xuất Đức Minh đã có những bước phát triển không ngừng
Là một nhà sản xuất chuyên nghiệp với nhiều năm kinh nghiệm sản xuất và cung cấp:
Tủ bảo quản bia, Tủ đông lạnh công nghiệp,Phụ kiện tủ bảo quản bia, Tủ bảo quản thực phẩm, Thiết bị nhà bếp, nhà hàng, khách sạn, Sản xuất theo yêu cầu, Thiết bị, phụ kiện