Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Công ty TNHH Thương Mại Và Xuất Nhập Khẩu THG ( Tên gọi khác là Tân Hoàng Gia Group) là đơn vị đi đầu trong lĩnh vực nhập khẩu nội thất cao cấp ( mang thương hiệu VƯƠNG QUỐC NỘI THẤT VÀ BOANDBI) và Lĩnh vực Đèn Trang Trí( mang thương hiệu VƯƠNG QUỐC ĐÈN ). Với nhiều năm kinh nghiệm, chúng tôi tự hào là địa chỉ uy tín, tin cậy của đông đảo quý khách hàng, các đối tác trong và ngoài nước.
Minh chứng cho những nỗ lực không ngừng nghỉ, năm 2016, Vương quốc nội thất đã vinh dự lọt vào top 200 doanh nghiệp tiêu biểu trong cả nước nhận danh hiệu “THƯƠNG HIỆU SAO VÀNG”.
Chúng tôi nỗ lực phấn đấu trở thành kênh siêu thị trực tuyến nội thất hàng đầu của Việt Nam. Công ty liên tục mở rộng quy mô, thành lập chuỗi cung ứng trên khắp cả nước. Hiện tại công ty đã sở hữu 2 showroom quy mô lớn tại Hà Nội và TP.HCM và kho hàng lên đến hàng nghìn met vuông, và đang tiếp tục mở rộng chuỗi cung ứng sản phẩm trên toàn quốc.