Job description
- Building and developing the Direct Sales team: Recruiting, training, and developing the direct sales team, ensuring the team operates efficiently and achieves set sales targets.
- Recruit, train, and develop the sales team: Ensure maximum effectiveness of the sales team, including recruitment, training, and career development for staff.
- Leading and inspiring the team: Ensuring a positive work environment, encouraging teamwork, and fostering sales skills development within the team.
- Key Account orientation: Developing strategies focused on key accounts, building strong relationships with major companies, and driving revenue growth from strategic customers.
- Build and develop relationships with key clients: Identify and develop potential customers in the region.
- Collaborate and coordinate with other departments: Work closely with other teams such as operations, marketing, and finance to ensure effective implementation of business plans
- Managing and optimizing the sales process: Building and optimizing the sales process for the Direct Sales team, ensuring all sales activities are consistently and effectively implemented.
- Developing business strategies: Analyzing the market and the needs of key customers, creating business strategies to maximize revenue and expand Ahamove’s market share in the Northern region.
- Reporting and performance analysis: Monitoring and reporting key business metrics, making timely adjustments to achieve development goals.
Job requirement
- Bachelor's degree in business administration, marketing, finance, or related field; master's degree is advantageous.
- At least 5 - 7 years of experience in a similar position
- Proven business development, sales, or marketing experience.
- Detail-oriented, analytical, and innovative thinking.
- Excellent analytical, problem-solving, and decision-making skills.
- Exceptional leadership and management skills.
- High energy, passionate and inspiring
- Great stakeholder management, communication, and presentation skills
Benefit
- Social Insurance & PVI Health Insurance;
- Annual health check at a reputable hospital;
- Annual travel, team building, year-end party;
- Annual Leave: 15 days
- Grab/Be for work from level G3 up;
- Annual Performance Bonus;
- Excellent and competitive salary with 13th-month salary;
- Startup environment, young, dynamic, work hard, play hard;
- Working time: 5 days/week and flexible according to job positions.
Công ty TNHH Tianhai Lace được thành lập trên năm 1988, chuyên sản xuất ren được dùng cho đồ lót, thời trang và váy cưới. Nhà máy nằm tại thành phố Quảng Châu, tỉnh Quảng Đông, Trung Quốc
Những ngày đầu thành lập, công ty tập trung vào ren dệt kim dọc cho áo khoác ngoài, nổi bật so với nhiều nhà sản xuất ren với sự đổi mới về thiết kế và đổi mới công nghệ. Thiết kế tinh tế và công nghệ dệt tinh xảo dần dần được ngành đồ lót ưa chuộng, hoạt động kinh doanh của Tianhai cũng mở rộng sang thị trường đồ lót. Sau nhiều thập kỷ tích lũy kinh nghiệm, các sản phẩm ren ngày nay rất phong phú và đa dạng, không chỉ phù hợp với đồ lót và áo khoác ngoài hàng ngày mà còn phù hợp với váy cưới, đồ thể thao và các loại quần áo chức năng khác.