Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Entry level management position that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations and Budgets
• Ensures knowledge and understanding of OSHA regulations are up to date.
• Oversees all lost and found procedures.
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Works effectively with the Engineering department on guest room maintenance needs.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Assists in supervising an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Manages linen inventory and guest supplies and assists in the ordering of supplies as necessary.
• Supervises Housekeeping and all related areas in the absence of the Director of Services or Housekeeping Manager.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals; continuously strives to improve service performance.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints seeking assistance from supervisor as necessary.
• Assists in the review of comment cards and guest satisfaction results with employees.
• Sets a positive example for guest relations.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 1 year experience in the housekeeping or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Tianhai Lace được thành lập trên năm 1988, chuyên sản xuất ren được dùng cho đồ lót, thời trang và váy cưới. Nhà máy nằm tại thành phố Quảng Châu, tỉnh Quảng Đông, Trung Quốc
Những ngày đầu thành lập, công ty tập trung vào ren dệt kim dọc cho áo khoác ngoài, nổi bật so với nhiều nhà sản xuất ren với sự đổi mới về thiết kế và đổi mới công nghệ. Thiết kế tinh tế và công nghệ dệt tinh xảo dần dần được ngành đồ lót ưa chuộng, hoạt động kinh doanh của Tianhai cũng mở rộng sang thị trường đồ lót. Sau nhiều thập kỷ tích lũy kinh nghiệm, các sản phẩm ren ngày nay rất phong phú và đa dạng, không chỉ phù hợp với đồ lót và áo khoác ngoài hàng ngày mà còn phù hợp với váy cưới, đồ thể thao và các loại quần áo chức năng khác.