Việc làm Tianhai (Việt Nam)

Cập nhật 31/12/2024 00:47
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Tianhai (Việt Nam)
Assistant Manager, Internal Communication - UXC, SPX Express
Tianhai (Việt Nam)
18 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/02/2025
Hình thức: INTERN
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Communication management:
  • Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
  • Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
  • Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
  • Social Media:
  • Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
  • Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
  • Crisis Management:
  • Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
  • Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
  • Online & Offline Visibility Management:
  • Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
  • Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
  • Leadership:
  • Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
  • Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development

Requirements

  • Possess solid knowledge and experience communication strategy
  • Have experience in branding strategy, brand reputation protection
  • Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
  • Possess experience in event planning is a plus
  • Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
  • Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
  • Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
  • At least 2 years of team management experience
  • At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
  • Excellent command of English
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Tianhai (Việt Nam)
Tianhai (Việt Nam) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
6 Đường số 5, KCN, Nhơn Trạch, Đồng Nai

Công ty TNHH Tianhai Lace được thành lập trên năm 1988, chuyên sản xuất ren được dùng cho đồ lót, thời trang và váy cưới. Nhà máy nằm tại thành phố Quảng Châu, tỉnh Quảng Đông, Trung Quốc

Những ngày đầu thành lập, công ty tập trung vào ren dệt kim dọc cho áo khoác ngoài, nổi bật so với nhiều nhà sản xuất ren với sự đổi mới về thiết kế và đổi mới công nghệ. Thiết kế tinh tế và công nghệ dệt tinh xảo dần dần được ngành đồ lót ưa chuộng, hoạt động kinh doanh của Tianhai cũng mở rộng sang thị trường đồ lót. Sau nhiều thập kỷ tích lũy kinh nghiệm, các sản phẩm ren ngày nay rất phong phú và đa dạng, không chỉ phù hợp với đồ lót và áo khoác ngoài hàng ngày mà còn phù hợp với váy cưới, đồ thể thao và các loại quần áo chức năng khác.

Những nghề phổ biến tại Tianhai (Việt Nam)

Bạn làm việc tại Tianhai (Việt Nam)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tianhai (Việt Nam)

Tianhai (Việt Nam)

Click để đánh giá