RESPONSIBILITIES
• Co-ordinate with related Departments to follow up admin task order up to final to make sure all done appropriately.
• Assist paper works in getting new Sales & Distribution license.
• Screen and direct phone calls and distribute correspondence.
• Handle CRM-related data.
• Manage and tracking all sales contracts/ promotion term/ POSM if any.
• Manage databases and filing systems.
• Prepare weekly/monthly sales reports as requirement.
• Complete the Ad-hoc tasks as requested by the Line Manager.
PERSONAL SPECS
• Bachelor’s degree of English/ Business Administration or in a related field.
• Have working experience in related role as Sales Assistant/ Business Assistant.
• Prefer experience in FMCG/ Trading/ Distribution.
• Excellent verbal and written communication skills in English and Vietnamese.
• Proficiency in using Microsoft Office (Word, Excel, and Power point).
• High sense of responsibility, detail-oriented, customer-oriented and enthusiasm.
• Ability to work independently, prioritize tasks and to take initiative.
Được thành lập từ năm 2006, Công Ty TNHH Tiến Hưng chuyên sản xuất và xuất khẩu Đồ nội thất bằng gỗ Sồi và gỗ Thông như: Nội thất phòng ngủ, nội thất phòng ăn, nội thất phòng khách,.. Sản phẩm của chúng tôi được xuất khẩu sang các nước: Châu Âu, Úc và New Zealand.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,