Mô tả công việc
- Coordinate with Client representative: Receive client's request & perform services. Participate in meetings with client, conduct any communication relating the project. Make fee calculation and send invoices to clients. Monitor payment & collect debts.
- Coordinate with HR staff for expat candidates' Visa, Work Permit, TRC process. Support project staff for Health Check, on-boarding, business traveling...). Closely cooperation with functional departments and BU members to perform TSS Admin jobs (PR, PO procedure).
- Support in approaching new clients, making Quotation, Bidding, contract negotiation
- Upload CVs and update recruitment progress on JobAdder platform.
- Other duties assigned by Sr. Officer & managers.
Yêu cầu công việc
- 2 years of HR & Admin experience. Experience in recruitment or C&B is preferable. Knowledge of VN Labor Law is advantage.
- Good skills in MS Office, Excel
- Fluent communication in English (4 skills)
- Good communication skills, interview skills, teamwork spirit.
Quyền lợi được hưởng
Tmar là công ty cung cấp dịch vụ marketing under-the-line tại Việt Nam. Các dịch vụ của chúng tôi bao gồm nhưng không giới hạn ở quản lý và lên ý tưởng sự kiện, kích hoạt thương hiệu, demo và lấy mẫu sản phẩm, quản lý lực lượng bán hàng & nhà quảng bá, quản lý quan hệ khách hàng.
Chúng tôi tự hào rằng tất cả những nỗ lực sáng tạo và không ngừng nghỉ của mình đã góp phần làm rạng ngời thương hiệu của khách hàng.
Khách hàng của chúng tôi là các công ty Việt Nam và đa quốc gia đến với chúng tôi không chỉ để vận hành dự án quy mô lớn và quản lý chặt chẽ mà còn để tìm kiếm những ý tưởng sáng tạo và tính khả thi cao của các kế hoạch tiếp thị. Chúng tôi thấy Tmar không ngừng phát triển thông qua các dịch vụ xuất sắc và giải pháp thành công của mình.