- Identifying potential suppliers and evaluating their capabilities.
- Participate in negotiations with suppliers to secure favorable terms and pricing.
- Collaborating with various internal departments to contact purchase orders.
- Inventory Management – analyzing demand, purchase and process component inventory.
- Supplier Management – managing current to ensure that orders are delivered by the committed date.
- Cost and Quality Management – enabling access to favorable pricing and conditions whilst maintaining a high standard of quality.
- Other tasks/duties assigned by the Head of Department/ Line Manager.
- Good knowledge of vendor sourcing practices (researching, evaluating and liaising with vendors).
- Good knowledge of OEM/ODM and import practices is a plus.
- Bachelor's degree in business, supply chain management, or a related field (preferred).
- Excellent communication, interpersonal abilities and collaborative attitude.
- Strong organizational and time management skills to handle multiple purchasing order and suppliers.
- Ability to work effectively in a team and adapt to changing priorities.
- High ethical standards and integrity in procurement practices.
Tmar là công ty cung cấp dịch vụ marketing under-the-line tại Việt Nam. Các dịch vụ của chúng tôi bao gồm nhưng không giới hạn ở quản lý và lên ý tưởng sự kiện, kích hoạt thương hiệu, demo và lấy mẫu sản phẩm, quản lý lực lượng bán hàng & nhà quảng bá, quản lý quan hệ khách hàng.
Chúng tôi tự hào rằng tất cả những nỗ lực sáng tạo và không ngừng nghỉ của mình đã góp phần làm rạng ngời thương hiệu của khách hàng.
Khách hàng của chúng tôi là các công ty Việt Nam và đa quốc gia đến với chúng tôi không chỉ để vận hành dự án quy mô lớn và quản lý chặt chẽ mà còn để tìm kiếm những ý tưởng sáng tạo và tính khả thi cao của các kế hoạch tiếp thị. Chúng tôi thấy Tmar không ngừng phát triển thông qua các dịch vụ xuất sắc và giải pháp thành công của mình.