Mô tả công việc
Provide information about suppliers to superiors for review and approval.
Store all information about suppliers in accordance with company regulations.
Regularly monitor and evaluate the performance of suppliers..
Negotiate prices, delivery terms and other terms of contracts with suppliers.
Resolve problems arising during the purchasing process.
Identify the requirements for quantity, type of goods, and prepare proposals for advance purchase.
Check the relevant documents and ensure that they are accurate and complete..
Coordinate with the warehouse to track and manage inventory, ensuring that the company has enough goods to meet customer demand.
Perform other tasks as required by the supervisor.
Yêu cầu công việc
Experience: At least 1 year at the same position
Qualities:
Good negotiation skills
Problem solving and decision making
Ensure that the budget is not exceeded
Have good communication skills in English.
Management skill, reporting skill, good at Microsoft Excel/ Work
Good presentation and communication skills.
Quyền lợi được hưởng
• 17 annual leave days per year.
• Private healthcare insurance.
• And all additional benefits, rights, and allowances as per the Vietnamese Labor Code.
Tmar là công ty cung cấp dịch vụ marketing under-the-line tại Việt Nam. Các dịch vụ của chúng tôi bao gồm nhưng không giới hạn ở quản lý và lên ý tưởng sự kiện, kích hoạt thương hiệu, demo và lấy mẫu sản phẩm, quản lý lực lượng bán hàng & nhà quảng bá, quản lý quan hệ khách hàng.
Chúng tôi tự hào rằng tất cả những nỗ lực sáng tạo và không ngừng nghỉ của mình đã góp phần làm rạng ngời thương hiệu của khách hàng.
Khách hàng của chúng tôi là các công ty Việt Nam và đa quốc gia đến với chúng tôi không chỉ để vận hành dự án quy mô lớn và quản lý chặt chẽ mà còn để tìm kiếm những ý tưởng sáng tạo và tính khả thi cao của các kế hoạch tiếp thị. Chúng tôi thấy Tmar không ngừng phát triển thông qua các dịch vụ xuất sắc và giải pháp thành công của mình.