Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Create / Modify bookings for all customers’ request via email / intranet / Mymsc.com / cross booking (including DG/Reefer cargoes/Special GOH, OT)
- Follow up latest space situation (both feeder / mother vessel) to avoid exceed FIX – optional spaces
- Special attention to tender / GVA VIP having commitment spaces / mother vessel voyage
- Provide information of vessel details, shipping schedule to shipper
- SOB / EDI / TLA / VGM (incase missing VGM make sure shipper well informed and update on time, avoid No VGM = No LOAD)
- Send rollover advice to customers and agents for all trade lines
- Send loading confirmation for VIP clients
- Handle COD / hold / return / re-export request (co-ordinate parties concerning Sales, Freight team, Docs team)
- Handle UAC incase POD agent notice to POL (all cases have consult guideline from CS manager how to handle specific case and update both sides shipper and POD agencies on time)
- Regular pushing shipper co-ordinate with their consignee clear cargo to avoid DEM / STORAGE basic daily increasing and affect into utilization MSC’s equipment
- To perform SANCTION booking, follow up latest policies at GVA Website guideline, make sure submit to Proxy Compliance Officer before send booking confirmation to local shipper
- Collaborate with other departments to ensure the smooth delivery of operations
Yêu Cầu Công Việc
1. Key experience & qualifications:
- Diploma / Degree in any other subjects or majors
- At least 2-3 years of Customer Service function in Shipping
2. Key competencies & skills:
- Knowledge portnet, TMS
- MS Office applications
- Able to work independently and ability to work under pressure
- Team-work skills
- Good in English communication, both written and verbal
- Customer oriented, ability to respond positively and sensitively to the need of customers and follows though queries / transactions effectively and efficiently and reverts to customers without delay
3. Key performance indicators / measures:
- SOB / EDI, TLA accuracy / on time
- Booking accuracy
- Responsiveness (respond to INTRA booking requests in no more than 02 working hours)
- Minimize service error cost to POL
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH TM DV KT TOÀN ẤN là đại lý chính thức của Kodak Graphic Communications Group chuyên cung cấp giải pháp, thiết bị vật tư ngành in, bao bì, chế bản điện tử, kỹ thuật số, thiết bị kiểm tra chất lượng sản phẩm của các tập đoàn hàng đầu tại Mỹ, Châu Âu tại thị trường Việt Nam, Lào, Cambodia...Công ty chúng tôi đã có bề dày hơn 20 năm hoạt động trong lĩnh vực in ấn với nhiều dự án lớn và khách hàng lớn trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
- Công ty Toàn Ấn được thành lập và phát triển từ năm 2003, là đại lý chính thức cho các thương hiệu hàng đầu về công nghệ in ấn, bao bì trên thế giới.
Mission
Với đội ngũ nhiều năng lực và kinh nghiệm, chúng tôi luôn xây dựng môi trường làm việc thân thiện cho nhân viên với cơ hội thăng tiến cũng như học tập huấn luyện sản phẩm, công nghệ của các nước tiên tiến.