Việc làm Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH TMDV Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng
Expert, Customer Value Management
Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng
14 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 29/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Purpose

Responsible for providing high-level knowledge and expertise in building and managing the efficiency indicators of the Customer Segment in accordance with strategic objectives; directly support leaders in coordinating planning activities and selecting priority key actions in each period in order to achieve revenue, maximize costs to achieve profit targets for the customer portfolio in accordance with the bank's strategy.

Key Accountabilities (1)

Customer Value Management (CVM) for the Managed Customer Segment in the Division

- Manage PnL of the customer segment aligned with strategic objectives; coordinate business planning activities and prioritizes actions for each period to generate revenue, optimize costs, and achieve target profit in line with the bank's strategy. Additionally, support to manage key driver metrics for each segment to optimize

Customer Lifetime Value (CLV).

- Identify opportunities and gaps within different portfolios to define success metrics, plans and determines actions to be taken through close collaboration with the Business Analysis (BF - Finance) unit and the DA division.

- Cooperate with DA to establish Next Best Offer (NBO) models and ensures their timely implementation through the right interaction channels for each target customer segment.

- Participate in manage customer identification metrics/models for segments and sub-segments by making requests to the DA division.

- Works closely with BF to develop effective reporting systems for customer management, campaign management, and customer lifetime value management based on customer relationships.

Key Accountabilities (2)

Comply with regulations and develop internal relationships and systems

- Collaborate with internal functions within the Division to complete assigned tasks.

- Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.

- Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).

- Train, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.

Key Accountabilities (3)

Other duties as required/directed by the direct supervisor.

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

Qualifications:

 •         Bachelor degree or MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.

•         Foreign Language (English): According to the Bank's regulations

Professional Experience:

 •         8+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.

•         Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.

•         Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..

•         Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.

•         Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value

•         Experience in project management or E2E management according to the customer journey.

•         Experience and understanding of change management

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Tòa C5 - D’. Capitale Trần Duy Hưng, D’.Capitale Trần Duy Hưng, 119 Trần Duy Hưng, Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH TMDV Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng
Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 6, Master Building 41-43 Trần Cao Vân, Phường 6, Quận 3

Công Ty TNHH TMDV VTNN Minh Hưng là một công ty thương mại chuyên cung cấp các sản phẩm trong ngành chăn nuôi, thú y, chất phụ gia, thủy sản và phân bón của các quốc gia như : Mỹ, Bỉ, Tây Ban Nha, Singapore, Peru, Do Thái, Hàn Quốc và Thái Lan…Với số lượng nhân viên gần 100 người.

Những nghề phổ biến tại Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Bạn làm việc tại Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Click để đánh giá