Mô tả công việc
Mô tả công việc:
Facilitate the deployment process for new customers, ensuring they understand the functionalities and value of KiotViet products.
Build relationships with customers at all levels to understand their personal and business challenges.
Work from Monday to Friday (8:00- 17:30) and Saturday morning (8:00- 12:00)
Conduct regular check- ins with customers/ foreign agents to ensure satisfaction and address customer feedback.
Monitor usage and provide information and recommendations to enhance the customer experience.
Manage and report tasks to superiors following established procedures.
Conduct customer surveys, summarize results, and report findings to management as per the plan.
Yêu cầu công việc:
Enthusiastic, with a strong customer service mindset and a customer- centric approach.
Proficient in speaking and writing English.
At least 6 months of experience in Sales/Customer Service.
Preference will be given to candidates with experience in technology, telecommunications, or financial service companies.
Quyền lợi & Chính sách:
Enjoy benefits as per legal regulations (holidays, social insurance, health insurance, etc.).
Desirable salary that match your skills and work experience.
Work in a dynamic and friendly environment.
Health care: Annual health check- up.
Participate in free company clubs such as Yoga, reading, technology, etc.
Good career opportunities and advancement, with a clear career development pathway.
Bonuses for holidays, Tet (Lunar New Year), birthdays, and other special benefits for family members, along with various fun activities throughout the year.
Provided with high- performance computers and modern working equipment.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-15 01:10:02
Công ty TNHH Toàn Cầu Apal được thành lập bởi các thành viên trung thực và chăm chỉ. Chúng tôi là những chuyên gia trong lĩnh vực của mình. Chúng tôi luôn lắng nghe và hết lòng với khách hàng. Chúng tôi không chấp nhận gì ngoài sự xuất sắc trong tất cả các lĩnh vực của tất cả các dịch vụ Apal cung cấp.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch,
- Team building
Lịch sử thành lập
-
Ra đời vào năm 2013, Apal đã và đang phát triền nhất quán theo các giá trị cốt lõi này, với mục tiêu trở thành nhà cung cấp dịch vụ vận tải, đặc biệt là chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu Việt Nam.
Mission
-
Công ty Apal là một đơn vị nhận nhượng quyền của Inxpress. Chúng tôi là đối tác của DHL trong lĩnh vực chuyển phát nhanh. Sau 5 năm hoạt động trong ngành, Apal đã khẳng định chất lượng dịch vụ của mình và giành được sự tin tưởng của khách hàng. Bây giờ, chúng tôi muốn mang dịch vụ của mình tới gần hơn với các khách hàng ở khu vực Hải Phòng.
Review APLA LOGISTICS
Nhà tuyển dụng tốt, môi trường làm việc tốt