Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Partnership Marketing Specialist role is focused on the relationship between Ahamove and external partners. This means you need to be able to research potential partners and create compelling campaigns that will help generate leads and revenue for Ahamove.
Researching potential partners, negotiating terms, and managing relationships.
Oversee the planning, execution, and performance of multi-channel partnership programs and marketing campaigns to drive demand generation.
Collaborate with the other departments to design partnership collaterals, including presentations, emails, brochures, case studies, new services etc.
Work with the Marketing Manager to enhance the growth of partnership marketing strategies (affiliate marketing, sponsorships, co-branding, etc.)
Yêu Cầu Công Việc
Excellent written, communication, and verbal skills.
Dynamic, creative, and entrepreneurial mindset.
Bachelor’s degree in Marketing, or a related field.
2+ years of marketing experience in a partner-facing role.
Negotiation and relationship management skills.
Experience working with different marketing applications.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Truyền thông HFL là nhà sáng tạo và kinh doanh nội dung số được thành lập từ ngày 5/12/2016. Tính đến nay, HFL đã trở thành đơn vị số 1 về sản xuất nội dung stop-motion cho trẻ em trên nền tảng Youtube với hơn 300 nhân sự thành thạo chuyên môn, nhiệt huyết và sáng tạo. Các sản phẩm của HFL hiện nay được phân phối tới hơn 20 quốc gia và vùng lãnh thổ.
Tần nhìn
- Chúng tôi mong muốn trở thành nhà sáng tạo nội dung hàng đầu trong lĩnh vực giáo dục và giải trí cho trẻ em trên toàn cầu
Giá trị cốt lõi
- Trách nhiệm
- Sáng tạo
- Kỷ luật
- Cầu thị
Review HFL
Công ty khá chill, anh sếp tổng vui tính, đồng nghiệp thân thiện
Suốt ngày phải tham gia mấy lớp học tốn thời gian , nhiều kpi
Phúc lợi kém