Việc làm Công Ty TNHH Truyền Thông Live Channel

Cập nhật 13/08/2024 23:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Truyền Thông Live Channel
Account Supervisor
Công Ty TNHH Truyền Thông Live Channel
10 việc làm 41 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:
An Account Supervisor as an independent and senior contact point for the client and the team. He/ She shall have expertise in organizing projects and able to up sales if needed.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
1. Planning (30%):
- Working closely with Client/Project leader to understand and identify client's briefs.
- Researching and brainstorming to devise an campaign that meets the client's requirements.
- Managing timeline during the journey of planning process.
- Developing the proposal (partly or wholesome) under the directions of line manager.

2. Project Management (30%):
- Coordinating and communicating with clients, internal & external teams in an effective way to make sure the jobs done timely and in line with strategic directions to deliver projects, good profit, and client satisfaction.
- Coordinating and communicating externally and internally in an effective way.
- Preparing quotations, working schedules, contact reports, pre-cost, post-cost, final reports.
- Managing the creative outcome based on discussion results.
- Alerting to direct supervisor potential, problems during execution.
- Continuously update new Marketing trends, campaigns locally or globally to share internal teams.

3. Show Development (20%):
- Working closely with line manager to build up the event concept and the show content.
- Developing storyboards of performances, video clips, visuals following the show content.

4. Client Management (10%):
- Supporting SAM/AM to up sales current clients and maitain through years.

5. People management (10%):
- Developing the team by coaching and training team members to improve skills.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
A. QUALIFICATION & EXPERIENCES:
- Bachelor’s degree.
- At least 1-year experience of Account Management in Event & Activation field.
- Experience across various brands, advertising, marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.

B. SKILLS:
1. Soft skills:
- Good time management.
- Planning & organizational skills.
- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.

2. Competency skills:
- Having knowledge of branding, marketing & technical trends.
- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.
- Good English in verbal and written communication.
- Having own style, clear attitude & point of view.
- Having experience in good managing integrated Marketing campaign would be an advantage.
- Having result-driven mindset with attention to detail.
- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.
- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Truyền Thông Live Channel
Công Ty TNHH Truyền Thông Live Channel Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
52 Lê Quốc Hưng, Phường 13, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH Truyền Thông Live Channel là đơn vị chuyên sản xuất, truyền dẫn các chương trình trực tuyến Các sản phẩm chính: - Cung cấp dịch vụ live stream 4K sự kiện chuyên nghiệp đầu tiên tại VN - Hợp tác phát triển kênh truyền hình tương tác trực tuyến - Cung cấp dịch vụ sản xuất chương trình talkshow chuyên nghiệp - Xây dựng mô hình bán hàng và tư vấn trực tuyến - Tư vấn hệ thống, thiết kế, lắp đặt và training nhận sự truyền hình digital 

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định
  • Nhân viên chính thức được hưởng mọi quyền lợi: Công ty đóng full 100% bảo hiểm theo lương cơ bản, 12 ngày nghỉ phép có lương.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham quan, nghỉ mát hàng năm: Hàng năm công ty sẽ tổ chức cho toàn thể nhân viên đi tham quan, nghỉ mát ít nhất 1 lần/năm; liên hoan; sinh nhật cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • Live Channel được thành lập vào năm 2018 và là một trong những công ty tiên phong kết hợp truyền thông và công nghệ để phát triển thương mại điện tử tại Việt Nam.

Mission

Live Channel đã chia sẻ và đóng góp vào việc tạo ra giá trị cho doanh nghiệp của khách hàng của mình. Chúng tôi luôn lấy khách hàng làm trung tâm, hướng đến sự hài lòng của khách hàng bằng việc cung cấp giải pháp truyền thông và kinh doanh chất lượng cao.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Truyền Thông Live Channel

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Truyền Thông Live Channel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Truyền Thông Live Channel

Công Ty TNHH Truyền Thông Live Channel

Click để đánh giá