Mô tả công việc
- Responsible for all management functions, operating procedures, practices and results of the restaurant.
- Deliver daily briefings and attend other Food and Beverage meetings as scheduled.
- Ensure high level of cleanliness in the restaurant at all times.
- Adhere to all safety and hygiene procedures in handling all equipment, utensils and crockeries and to prevent from accidents and minimize breakages.
- Attend all training assigned to and assist with the training of new colleagues as and when scheduled.
- Checks the dining room before opening hours: table setting, tableware, furniture, lightings, mis-en place and condiments - that they are in order.
- Checks staff uniforms, shoes, general appearance and makes sure they are well-groomed.
- Responsible for all store requisitions on fresh orders and replenishment for the outlet’s consumption.
- Takes food and beverage orders and assists waiters/waitresses in service.
- Ensure maximum creativity in all food displays.
- Checks all orders before they are sent to the guests’ tables and makes sure they are as per guests requirements, from the food down to the beverages.
- Responsible for all monetary amounts stated in guest checks and responsible also for all missing checks.
- Ensures that all restaurant policies and procedures are followed in order to provide quality service to guests.
- Active monitoring and participation in social media to increase awareness and business to restaurant.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
2. Health and safety and food hygiene certificates.
3. Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage.
4. Have at least 2 year of experience in the same position in luxurious Japanese restaurants or in 4* hotels or higher.
5. Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant.
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Công ty luôn đánh giá cao mọi thành viên cũng như những đóng góp mà các nhân viên mang lại cho công ty. Với phương châm “chú trọng nhân lực - phát triển nhân tài” công ty có một chính sách đãi ngộ cạnh tranh dựa trên giá trị mà đội ngũ nhân viên tạo ra trên cơ sở hài hoà với lợi ích của nhà đầu tư và quy định của nhà nước Việt Nam.
Chế độ đãi ngộ này thể hiện sự tôn trọng của công ty với mỗi nhân viên, đảm bảo mức thu nhập phù hợp với công sức và sự đóng góp của mỗi nhân viên cho công ty để nhân viên có thể an tâm tập trung phát triển sự nghiệp tại công ty tiếp tục tạo ra và chia sẻ những giá trị mới.
Review Media Power
Môi trường làm việc khuyến khích sự sáng tạo và đổi mới, có sự cạnh tranh