Việc làm TLI Hà Nội

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH tư vấn kiến trúc TLI Hà Nội
Chief Accountant | Kế toán trưởng
TLI Hà Nội
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • Directly operating, guiding and managing all activities of the accounting department
  • Report quickly and timely financial issues to the Management and Board of Directors
  • Manage and control the company's finances to avoid the loss of the company's finances and assets, promptly report it to the Management and the Board of Directors if any loss occurs.
  • Advise the Management Board on the accounting of expenses, in accordance with current accounting standards.
  • Organize a scientific, thrifty and efficient accounting apparatus, assign tasks to employees in the accounting department, and guide employees to perform.
  • Checking detailed data and summarizing accounting operations (revenue of each type from Reception, Food and Beverage department, data of warehouses, input and output VAT invoices, used and canceled quantities, etc.), fixed assets...), check actual and detailed data on the software, assist in handling if there are errors, check monthly cost calculation.
  • Calculate salary costs and associated costs into the management software.
  • Make monthly P&L, cashflow report.
  • Responsible for working with tax authorities, banks, auditors, inspectors and reporting to the Board of Directors.
  • Prepare reports related to related departments.
  • Handling employee reports on revenues and expenditures in the Company.
  • Participating in the development of a work coordination process between the accounting department and related departments.
  • Controlling revenue, costs, summarizing, comparing the implementation situation with the plan.
  • Approve revenues and expenditures, proposals of departments and submit them to the Board of Directors.
  • Check payroll and associated expenses before submitting them to the Board of Directors.
  • Manage capital and assets, organize and direct the inventory work.
  • Check inventory and liquidation reports, submit and consult the Board of Directors
  • Sign the reports and vouchers of the accountant and submit them to the Board of Directors.
  • Check and review the cost of the parts and report to the Board of Directors.
  • Refuse to pay unreasonable and invalid expenses.
  • Control purchase and sale contracts, quotes of suppliers. Control the purchasing process to ensure the most favorable terms and prices for the company.
  • Coordinate with the sales department to ensure there are no bad debts, outstanding debts and commission payments as agreed.
  • Perform other tasks requested by General Manager and Board of Directors.

Quyền lợi được hưởng

  • Bonus on holidays, New Year, Birthday, ..., health care regime for employees.
  • Monthly Service Charge
  • Housing for remote employees (three meals a day, air-conditioner, washing machine.. self-contained toilet)….
  • Dynamic, professional working environment, learning English.
  • Get job-related professional training, opportunities for advancement.
  • Change jobs in accordance with abilities and aspirations.

Yêu cầu công việc

  • Ability to communicate in English;
  • TPrefer candidates who have the similar experience at 5*

Yêu cầu hồ sơ

Thông tin liên hệ:

The Shells Resort & Spa Phú Quốc

- Địa Chỉ: Tổ 18 Khu Phố 9, P.Dương Đông – Phú Quốc – Kiên Giang

- Phone: 0297 371 8888 ext.706

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH tư vấn kiến trúc TLI Hà Nội
TLI Hà Nội Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Km5+500 Lê Trọng Tấn, An Khánh, Hoài Đức

Thành lập từ tháng 3 năm 2010, sau 11 năm hoạt động, TLI Không chỉ là đơn vị đi đầu trong lĩnh vực thiết kế, thi công nội ngoại thất công trình, cung cấp các sản phẩm nội thất, trang trí mà còn là đơn vị đầu tiên tại Việt Nam tự sản xuất sofa từ da thật 100%. Nguyên liệu da được công ty nhập khẩu chính hãng từ Ý. 

Từng sản phẩm của chúng tôi đều mang chung 1 tinh thần là sáng tạo, đa dạng về công năng, nổi bật về thẩm mỹ. Từ đó mang đến những trải nghiệm, giá trị tinh thần tuyệt vời nhất cho mọi khách hàng. 

Với kinh nghiệm sâu sắc, am hiểu về người tiêu dùng nội thất và xu hướng nội thất từng thời kỳ, TLI đã phát triển lớn mạnh không ngừng, trở thành công ty có tên tuổi lớn,  uy tín trên địa bàn Hà Nội nói riêng và toàn miền Bắc nói chung. Dù thị trường nhiều năm qua hết sức thăng trầm, xong TLI vẫn giữ vững nhịp độ phát triển, đảm bảo được sự tăng trưởng bền vững. Để làm được điều này, toàn thể cán bộ công nhân viên công ty đã luôn đồng lòng, tâm huyết với nghề nghiệp, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần trách nhiệm cực kỳ cao. 

TLI là đơn vị có thể cung ứng trọn gói các hạng mục về nội thất. Mọi thứ trong nhà ngôi nhà của bạn đều có ở TLI. Với TLI tất cả các ý tưởng về không gian sống đều có thể thực hiện. Giá trị và sự khác biệt mà TLI hướng tới chính là độc đáo về phong cách, nổi bật cho cuộc sống với các món đồ nội thất tiện nghi, sang trọng.

 

 

Những nghề phổ biến tại TLI Hà Nội

Bạn làm việc tại TLI Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TLI Hà Nội

TLI Hà Nội

Click để đánh giá