Việc làm TLI Hà Nội

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH tư vấn kiến trúc TLI Hà Nội
Content Marketing Manager
TLI Hà Nội
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 16 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Content Creation and Production:

  • Be a key driver of content in all formats and platforms, including blog posts, articles, videos, infographics, social media posts, and more.

  • Develop and implement a content strategy aligned with the company's e-commerce goals and brand identity.

  • Ensure content quality: up-to-date, engaging, relevant, and optimized for search engines (SEO) and all marketing channels.

  • Lead content and creative outsourcing projects.

User Engagement and Community Development:

  • Build, manage, and develop a community to boost engagement through content that encourages interaction, discussion, and feedback.

  • Analyze user engagement and adjust content strategy accordingly to enhance customer interaction with proven results.

  • Transform the community into a passive organic sales channel and improve conversion rates.

PR and Branding:

  • Oversee the company's PR & branding activities.

  • Be the media contact point, raise brand awareness, and foster personal branding for the CEO.

  • Lead branding/marketing projects assigned by the Sales & Marketing Director.

Campaign Management:

  • Plan and develop campaign implementation strategies.

  • Set clear KPIs (Key Performance Indicators) to measure campaign success.

  • Allocate resources effectively for successful campaign execution.

  • Create and deliver phase/periodic/completion reports for marketing campaigns.

Collaboration:

  • Collaborate closely with marketing, performance marketing, and design teams to align content with overall marketing strategies.

  • Work with designers, videographers, and photographers to produce visually appealing content.

  • Partner with product managers and subject matter experts to gather insights and information for accurate content creation.

Content Analytics and Optimization:

  • Measure and report on content performance and optimize content for better results.

  • Refine content strategies based on data-driven insights to improve reach, engagement, and other KPIs throughout the marketing funnel.

Brand Consistency:

  • Ensure all content adheres to the company's brand guidelines, voice, and messaging standards.

  • Maintain a consistent brand image and messaging across all content pieces and platforms.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Marketing, Communications, Journalism, or a related field

  • Minimum 5 years of experience in content creation, copywriting, or content strategy, preferably in an e-commerce or digital marketing environment.

  • Minimum 2 years of experience in team management, preferable in content, digital marketing, customer service or similar functions.

  • Proficiency in SEO best practices and a solid understanding of how content impacts search rankings.

  • Experience with content management systems (CMS), digital asset management, and content scheduling tools.

  • Creative mindset with the ability to generate innovative content ideas that align with business objectives.

  • Strong writing, editing, and proofreading skills, with close attention to details and versatility to adapt for different platforms and audiences.

  • Strong understanding of the impact of content to user behavior.

  • Strong project management skills to coordinate content production and distribution across various channels.

  • Excellent collaboration and communication skills for effective cross-functional teamwork.

  • Comfortable working in a fast-paced environment with the flexibility to adapt to changing priorities.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 20 - 40
  • Lương: 10 Tr - 16 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH tư vấn kiến trúc TLI Hà Nội
TLI Hà Nội Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Km5+500 Lê Trọng Tấn, An Khánh, Hoài Đức

Thành lập từ tháng 3 năm 2010, sau 11 năm hoạt động, TLI Không chỉ là đơn vị đi đầu trong lĩnh vực thiết kế, thi công nội ngoại thất công trình, cung cấp các sản phẩm nội thất, trang trí mà còn là đơn vị đầu tiên tại Việt Nam tự sản xuất sofa từ da thật 100%. Nguyên liệu da được công ty nhập khẩu chính hãng từ Ý. 

Từng sản phẩm của chúng tôi đều mang chung 1 tinh thần là sáng tạo, đa dạng về công năng, nổi bật về thẩm mỹ. Từ đó mang đến những trải nghiệm, giá trị tinh thần tuyệt vời nhất cho mọi khách hàng. 

Với kinh nghiệm sâu sắc, am hiểu về người tiêu dùng nội thất và xu hướng nội thất từng thời kỳ, TLI đã phát triển lớn mạnh không ngừng, trở thành công ty có tên tuổi lớn,  uy tín trên địa bàn Hà Nội nói riêng và toàn miền Bắc nói chung. Dù thị trường nhiều năm qua hết sức thăng trầm, xong TLI vẫn giữ vững nhịp độ phát triển, đảm bảo được sự tăng trưởng bền vững. Để làm được điều này, toàn thể cán bộ công nhân viên công ty đã luôn đồng lòng, tâm huyết với nghề nghiệp, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần trách nhiệm cực kỳ cao. 

TLI là đơn vị có thể cung ứng trọn gói các hạng mục về nội thất. Mọi thứ trong nhà ngôi nhà của bạn đều có ở TLI. Với TLI tất cả các ý tưởng về không gian sống đều có thể thực hiện. Giá trị và sự khác biệt mà TLI hướng tới chính là độc đáo về phong cách, nổi bật cho cuộc sống với các món đồ nội thất tiện nghi, sang trọng.

 

 

Những nghề phổ biến tại TLI Hà Nội

Bạn làm việc tại TLI Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TLI Hà Nội

TLI Hà Nội

Click để đánh giá