Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Attract, connect and communicate with potential foreign customers to understand their purchasing needs and convince them to buy.
- Actively seek business opportunities through networking, social media and business trips.
- Build and maintain relationships with customers to secure new projects.
- Gain product knowledge and explain product features and benefits to potential customers.
- Negotiate prices and business terms with customers.
- Follow up on contracts and customer care to ensure customer satisfaction.
- Create supporting documents for attracting potential customers such as presentations, advertisements, social media posts, Company Catalogues.
- Develop and implement various tasks and events to enhance the Company's value, thereby creating many new customers.
- Attend industry events and exhibitions, fairs to promote the Company and its products and services.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from College, University in majors related to Business, Engineering, Electromechanics
- Have at least 3 years of experience in the position of Sales of machinery, industrial refrigeration systems
- Good communication in English
Professional skills:
- Have solid sales skills and techniques.
- Have good communication skills.
- Use computers and Word, Excel programs.
Personality and culture
- Dynamic, agile, can go on long business trips as required.
- Have the ability to work carefully.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
Mô tả công việc
1. Thực hiện các công tác tuyển dụng
- Tham gia thiết lập bảng mô tả công việc cho các vị trí tuyển dụng.
- Sàng lọc hồ sơ, liên hệ với các ứng viên, sắp xếp lịch phỏng vấn và trực tiếp tham gia phỏng vấn.
- Thông báo kết quả phỏng vấn cho ứng viên trúng tuyển và gửi thư cảm ơn đối với ứng viên không đạt.
2. Thực hiện các công tác nhân sự
- Theo dõi chấm công, tính lương cho toàn bộ nhân sự
- Kiểm tra hồ sơ nhân sự được tiếp nhận và hoàn thiện các thủ tục tiếp nhận cho nhân viên mới
- Theo dõi nhân hết thử việc, hết hạn hợp đồng làm đánh giá.
- Theo dõi nhân sự nghỉ việc, nghỉ thai sản và xử lý theo quy trình.
3. Thực hiện các công tác hành chính, truyền thông nội bộ
- Quản lý văn phòng phẩm
- Tổ chức các sự kiện: sinh nhật, happy hour, ...
4. Thực hiện các công việc khác theo sự chỉ đạo của cấp trên.
Yêu cầu ứng viên
1. Ứng viên có từ 3 năm kinh nghiệm trở lên ở vị trí hành chính nhân sự tổng hợp, ứng viên mạnh về tuyển dụng và phát triển tổ chức
2. Nữ, trong độ tuổi 9x
3. Kỹ năng giao tiếp tốt.
4. Tin học văn phòng thành thạo
5. Trung thực, nhiệt tình trong công việc