Việc làm BMC

Cập nhật 04/10/2024 22:32
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tư vấn và Đào tạo BMC
Chuyên Viên Kinh Doanh Quốc Tế - Senior Sales Representative (International)
BMC
11 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1.As the Senior Sales Rep., you will be central to achieving our ambitious revenue goals in Europe. You’ll handle everything from setting sales targets to ensuring that we’re meeting or exceeding them through targeted strategies and a clear analysis of the market landscape. Success in this role will require a hands-on approach and the ability to adapt quickly to new insights or market shifts.

2. You’ll work directly with clients to understand their needs, ensure they’re satisfied, and solidify TEKCOM’s position as their preferred partner in the plywood industry.

3. We’ll look to you to bring insights into the latest trends, understand competitor strategies, and identify untapped opportunities that we can capitalize on. Europe’s plywood market is unique, and you’ll need a strategic mindset to navigate it effectively.

4. You’ll work closely with the Sales Manager to ensure our plans are aligned with the broader company goals, allowing us to track progress, adjust as necessary, and stay on target

5. Close collaboration with internal teams, including CS, product development, marketing, and logistics, to ensure we’re meeting our clients’ needs with the best possible products and services.

Yêu Cầu Công Việc

Education

·       Bachelor's degree in business, marketing, or a related field.

Experience

·       At least 3 years of experience in sales or business development, ideally in an international or multinational environment.

·       Proven track record of achieving sales targets and building strong customer relationships.

·       A solid understanding of European markets will be a plus.

Skills/ Personalities 

  • Proactive & Ownership
  • Resilience & Drive for result
  • Strong customer-centric approach
  • An analytical mind that thrives on data and strategic thinking
  • Growth mindset, which is the ability to adapt and thrive in a changing market environment

Other Requirements

·       Willingness to travel, both domestically and internationally

·       Flexibility in work hours to accommodate overseas clients

·       Experience with CRM tools and sales software would be beneficial. The ability to speak a European language in addition to English is a plus

·       Experience in an MNC or a foreign company is preferred, ensuring a strong understanding of diverse cultural dynamics and global business practices.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Somerset Vista Ho Chi Minh City, City, 628C Xa lộ Hà Nội, An Phú, Thủ Đức, Sài Gòn
Bình Dương
Lô A1-A2-A3-A4-A5, Đường N5, KCN Nam Tân Uyên mở rộng, Hội Nghĩa, Tân Uyên, Tỉnh Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9, Ngõ 136 Phố Phương Liệt, Phường Phương Liệt, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Thực hiện các công tác tuyển dụng

- Tham gia thiết lập bảng mô tả công việc cho các vị trí tuyển dụng.

- Sàng lọc hồ sơ, liên hệ với các ứng viên, sắp xếp lịch phỏng vấn và trực tiếp tham gia phỏng vấn.

- Thông báo kết quả phỏng vấn cho ứng viên trúng tuyển và gửi thư cảm ơn đối với ứng viên không đạt.

2. Thực hiện các công tác nhân sự

- Theo dõi chấm công, tính lương cho toàn bộ nhân sự

- Kiểm tra hồ sơ nhân sự được tiếp nhận và hoàn thiện các thủ tục tiếp nhận cho nhân viên mới

- Theo dõi nhân hết thử việc, hết hạn hợp đồng làm đánh giá.

- Theo dõi nhân sự nghỉ việc, nghỉ thai sản và xử lý theo quy trình.

3. Thực hiện các công tác hành chính, truyền thông nội bộ

- Quản lý văn phòng phẩm

- Tổ chức các sự kiện: sinh nhật, happy hour, ...

4. Thực hiện các công việc khác theo sự chỉ đạo của cấp trên.

Yêu cầu ứng viên

1. Ứng viên có từ 3 năm kinh nghiệm trở lên ở vị trí hành chính nhân sự tổng hợp, ứng viên mạnh về tuyển dụng và phát triển tổ chức

2. Nữ, trong độ tuổi 9x

3. Kỹ năng giao tiếp tốt.

4. Tin học văn phòng thành thạo

5. Trung thực, nhiệt tình trong công việc

Những nghề phổ biến tại BMC

Bạn làm việc tại BMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BMC

BMC

Click để đánh giá