Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập đoàn Wagon

Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm Tập đoàn Wagon

Cập nhật 09/03/2025 21:17
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH WAGON
HR Officer
Tập đoàn Wagon 3.0★
1 đánh giá 51 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Brief summary of job profile:

The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:

  • Recruitment & Training
  • Employee Relations
  • Employee engagement/ staff events & activities.

Key Accountabilities:

1) Recruitment and Training

  • Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:

– Drafting and posting job vacancies on various platforms.

– Sourcing candidates.

– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.

– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.

  • Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
  • Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
  • Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.

2) Performance Management Implementation

  • Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
  • Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
  • Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.

3) Employee Relations

  • Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
  • Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
  • Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
  • Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
  • Ensure compliance with employment laws and regulations.

4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities

  • Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
  • Collect and analyze employee feedback to propose improvement.

Yêu Cầu Công Việc

Education/ Training Qualifications

  • Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.

Work Experience

  • 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.  

Knowledge of

  • Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
  • Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.

Skills (Ability to)

  • Service mindset.
  • Good communication.
  • Proactive and responsibility.
  • Well-organized and problem-solving abilities.
  • Able to work accurately with attention to details.
  • Ability to communicate in English is a plus.
  • Able to build and maintain professional relationship.

Địa điểm làm việc

Bà Rịa - Vũng Tàu
Phu My 2, Tân Phước, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH WAGON
Tập đoàn Wagon Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường số 6, KCN Nhơn Trạch III-Giai đoạn 2, Thị trấn Hiệp Phước, Huyện Nhơn Trạch

Tập đoàn Wagon được thành lập vào 1992, là doanh nghiệp tiên phong trong ngành dịch vụ quà tặng/kim loại/nhựa/gốm sứ trên toàn cầu với sự kết hợp các yếu tố thiết kế, sản xuất, bán hàng và kênh tiêu thụ, mạng lưới kinh doanh trải khắp thế giới. Với triết lý kinh doanh bền vững, mô hình kinh doanh hợp lý, sự theo đuổi chất lượng và sự kiên định về uy tín, sự nhiệt tình trong dịch vụ, Wagon đã phát triển trở thành doanh nghiệp nổi trội trong ngành.


Review Tập đoàn Wagon

3.0
1 review

05/03/2025
Nhân viên kinh doanh tại Đồng Nai

công ty đẹp, làm từ thứ 2 đến thứ 7, OT paid

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Wagon

Bạn làm việc tại Tập đoàn Wagon? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Wagon

Tập đoàn Wagon

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo