Mô tả công việc
Administration
• Record and transcribes minutes of meetings.
• Type correspondence, memorandums, circulars, reports etc.
• Opens/dispatches mail relative to the department.
• Input in the computer specific data when requested.
• Arrange appointments / meetings for FOM and remind of appointments and meetings.
• Keep Department files in good order.
• Maintain professional business confidential.
• Performs other related duties as directed by the FOM.
• Perform and follow up on special projects under supervision of FOM.
• Follow up on daily activities of Front Office upon request of FOM.
• Establishes effective employee relations, maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of section and employees.
Training and Human Resources Management
• Manage the monthly attendant record of FOM
• Combine monthly Smart duty roster for Front Office department
• Monthly send out Training Calendar of the following month
• Update SOPs for department in need and ensure the following of department
Accor Live Limitless Champion
• Review daily member check-out reports and take corrective actions if necessary
• Handle all guest’s enquiries relating to loyalty program
• Conduct ALL trainings for internal department, send updates of the program to concerned department
• Review monthly ALL invoice and spot check to identify any fraudulent
Task list
• Daily check rebate files, credit request files, no show files
• Weekly supervise AllSafe cleaning schedules for Front Office and coordinate the works
• Weekly combine Smart duty roster for all sections and send to Talent and Culture’s officer
• Monthly combine and check Upsell incentive report, Accor Plus hotel sales incentive report, and no-show report
• Monthly combine JV meeting’s presentation slides
• Monthly combine and update Front Office Manning and Vacation Chart.
Miscellaneous
• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.
• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.
Talent development through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within the property, the company and across the world!
Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Minimum 3 year experience in the same position
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Aeon Fantasy Việt Nam được thành lập vào năm 2017, là công ty con của AEON Fantasy thuộc Tập đoàn AEON với 100% vốn đầu tư Nhật Bản. AEON Fantasy sở hữu thương hiệu Mollyfantasy & kidzooona, Fanpekka, Dynalecx, Kid's box đang dẫn đầu thị trường Nhật Bản trong lĩnh vực kinh doanh khu vui chơi trẻ em dưới 12 tuổi với 461 Cửa hàng, và 387 Cửa hàng tại các Nước Châu Á khác. Hiện tại Aeon Fantasy Việt Nam đã có 14 chi nhánh tại các trung tâm thương mại AEON Mall Bình Tân, AEON Mall Tân Phú Celadon, AEON Mall Bình Dương Canary, AEON Mall Long Biên, Aeon Mall Hải Phòng, Aeon Mall Hưng Yên, Lotte Mart NSG, LotteMart Vinh, Sense City Cần Thơ,....
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia Bảo hiểm xã hội đầy đủ khi ký HĐLĐ chính thức
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Khám sức khỏe; du lịch hằng năm; tiệc công ty...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1997, thuộc tập đoàn Aeon Nhật Bản , Aeon Fantasy Co.,ltd hiện là công ty dẫn đầu châu Á về khu vui chơi giải trí cho trẻ em, với hơn 1000 cửa hàng tại 8 quốc gia: Nhật Bản, Trung Quốc, Malaysia, Thái Lan, Phillipine, Indonesia, Cambodia, Việt Nam.
Mission
Khẳng định là công ty độc quyền với với khái niệm Edutainment = Education (Giáo Dục) + Entertainment (Giải Trí). Công ty chúng tôi cung cấp các dịch vụ mang đến sự "Vừa học, vừa chơi", tạo ra những nụ cười cho trẻ em và gia đình của các bé khắp nơi trên thế giới.
Được dựa theo kim chỉ naM của công ty "Chúng tôi đóng góp cho cộng đồng bằng việc tạo ra những giấc mơ mới, những trải nghiệm vui vẻ mơi qua việ chơi đùa và giải trí". AEON FANTASY đã và đang cung cấp các dịch vụ vui chơi giải trí cho gia đình qua các khu vui chơi thiếu nhi và công viên trong nhà. Chúng tôi không ngừng nỗ lực nhằm đem đến "những nụ cười và ký ức đẹp tới cho khách hàng" không giới hạn biên giới. Trong 22 năm thành lập và phát triển, chúng tôi hiện đang có mặt tại 8 quốc gia bao gồm Nhật Bản, Trung Quốc và các nước ASEAN và đã mở rộng ra con số là 873 cửa hàng trên toàn thế giới.
Đối với chúng tôi, cho dù các mốc thời gian cũng như sự khác biệt của từng quốc gia là khác nhau nhưng gia trị mà chúng tôi tin tưởng mang lại "mơ ước", "niềm vui" và "sự chia sẻ" là không đổi. Để có thể tiếp tục truyển tải các giá trị này cho các gia đình trên toàn thế giới. AEON Fantasy sẽ luôn nỗ lực thử thách mình trong lĩnh vực "Edutainment". Edutainment là một từ ghép từ 2 chữ đơn là Education (Học) và Entertainment (Chơi), có nghĩa là "Học trong lúc đang chơi". Chúng tôi sẽ không ngừng phát triển và thử thách bản thân trong lĩnh vực này để có thể đạt được mục tiêu đó là tạo ra những nụ cười cho trẻ em và gia đình của các bé khắp nơi trên thế giới.