Mô tả công việc
*Key Activities:
1. Strategy & planning
- Definition of the short & mid-term strategy, including marketing strategy, communication strategy
- Planning of the marketing activity: marketing plan / communication plan / media plan/CRM implementation
2. Budget
- Definition of Marketing budget, allocation and control of the Marketing budget.
3. Product management
- Updates of products / Product launching / Packaging / Brochures, products descriptions, POS elements, etc.
- Product communication and advertising, events linked to products for distributors, gas shop or end-users, B2B & B2C promotions
4. Price management
- Manage SD/KA list price and price structure.
- Collect market(competitor price) and reposition from time to time
- Set up and adjust price DOA
5. Brand management - Building brand awareness & brand image
- Advertising / Communication / Event
- Supervision (update / management) of the company website & Facebook page
6. Distributors / Gas shop management
- Development of Gas shop/Signboard shops/EOL
- Distributor contract/quality management
- Distributor marketing support
- Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the board of management
Yêu cầu công việc
- Experience: 3 years experiences in Sales/Marketing, in the field of LPG or commodity product is preferable. Experience in an international group is a plus
- Language: Vietnamese and fluent English in oral and writing.
- Marketing's KPI versus sales results and brand awareness achievement
- Creativity / think out of the box
- Organized mind, sense of priority
- Work under pressure sense of responsibility
- Good in communications with all type of counterpart (internal as external)
- Work in team (cross departments) and work independently
- Coordination of work between departments
- Welcoming change / improvement
Quyền lợi được hưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Paid Leave
Annual Leave
Training
Mobility/Training and Development Program
Công Ty Chứng Khoán Yuanta được thành lập vào năm 1961 tại Đài Loan. Bắt đầu từ lĩnh vực Chứng Khoán, Yuanta đã không ngừng nghiên cứu, mở rộng và khai thác các giải pháp tài chính khác nhau để đem lại sự phát triển Bền Vững và mang đến Nguồn Thu Nhập Thịnh Vượng cho các nhà đầu tư. Với định hướng phát triển trở thành Tập Đoàn Tài Chính Hàng Đầu tại thị trường Châu Á, Tập Đoàn Tài Chính Yuanta chính thức được thành lập vào năm 2007, và trở thành một trong những Tập Đoàn Tài Chính, Ngân Hàng, Chứng Khoán lớn nhất tại Đài Loan hơn một thập kỷ qua.
Trên nền tảng này, Yuanta sẽ tiếp tục phát triển toàn diện trong khu vực Châu Á Thái Bình Dương và nhanh chóng đạt được mục tiêu trở thành “Nhà cung cấp Dịch Vụ Tài Chính Tốt Nhất ở khu vực Châu Á Thái Bình Dương”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Bảo hiểm sức khỏe PVI cao cấp cho bản thân và gia đình & Bảo hiểm xã hội với gói lương 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building hàng năm
- Các chương trình trò chơi, giải trí theo tuần
- Tổ chức các ngày kỷ niệm : 8/3, 20/10, sinh nhật,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2000, Công ty chính thức trở thành thành viên trung tâm giao dịch chứng khoán HCM
- Năm 2001, Công ty được chấp thuận mở thêm chi nhánh tại HCM
- Năm 2006, UBCKNN chấp thuận việc chuyển nhượng 28,10% vốn của cổ đông cho công ty khác
- Năm 2007, Được chấp thuận về việc tăng vốn điều lệ
- Năm 2008, Tiếp tục được chấp thuận việc tăng vốn
- Năm 2010, Được chấp thuận mở chi nhánh tại Hà Nội
- Năm 2015, Công ty cung cấp dịch vụ giao dịch ký quỹ
Mission
Tạo lập thịnh vượng, mang đến tự do tài chính và nguồn thu nhập tối ưu tới khách hàng và nhà đầu tư.