Việc làm Chứng Khoán Yuanta Việt Nam

Cập nhật 08/06/2024 09:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Chứng Khoán Yuanta Việt Nam
Marcom Lead - Trưởng Nhóm Marketing và Truyền Thông (Retail)
Chứng Khoán Yuanta Việt Nam
29 việc làm 27 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.
Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers' companion to discover inspiration.
MarCom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities. providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of the group Openasia and Tam Son.
1. Research market and communication trends as well as client's information
- Observe and capture market and communication trends, especially in related fields.
- Acquire understanding of the client's product or service, the market and its consumers - and understand their objectives in terms of sales, market share, brand awareness and positioning.
2. Act as a key contact point for the brand for management and execution
- Build strong, long-term client relationships and maintain frequent interaction.
- Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management.
- Understand larger financial picture and the impacts of Marcom activities on client's overall performance.
- Manage client's expectations and interpret client's feedback for change or improvement.
3. Coordinate with other departments and team members
- Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects' deadlines, maximizing.
internal interests and external profits.
- Create organized and clear communications at all levels and across all departments.
- Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth.
4. Digital Project Manager
- MKT Automation Strategy and coordinator.
- Communication leader in brands development on e-commerce platforms or their own website.
5. Other tasks assigned by the line manager
- Deliver reports, analysis, and other tasks as requested.1. Core Competencies
- Organized and detail-oriented
- Creative thinking, good communication, and motivation
- Teamwork and responsibility
2. Skills
- Excellent communication and presentation skills, both verbal and in writing (Both Vietnamese and
English)
- Desk research and analysis skills
- Fluency in both verbal and written English is preferred
3. Knowledge & Qualification
- Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences
- Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
- Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
products, distribution...)Thưởng
Year-end bonus, Annual salary review
Chăm sóc sức khoẻ
Health insurance for yourself
Hoạt động nhóm
Training, Coaching, Birthday, Year-end party, etc.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Chứng Khoán Yuanta Việt Nam
Chứng Khoán Yuanta Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa Nhà Saigon Centre, 65 Lê Lợi

Công Ty Chứng Khoán Yuanta được thành lập vào năm 1961 tại Đài Loan. Bắt đầu từ lĩnh vực Chứng Khoán, Yuanta đã không ngừng nghiên cứu, mở rộng và khai thác các giải pháp tài chính khác nhau để đem lại sự phát triển Bền Vững và mang đến Nguồn Thu Nhập Thịnh Vượng cho các nhà đầu tư. Với định hướng phát triển trở thành Tập Đoàn Tài Chính Hàng Đầu tại thị trường Châu Á, Tập Đoàn Tài Chính Yuanta chính thức được thành lập vào năm 2007, và trở thành một trong những Tập Đoàn Tài Chính, Ngân Hàng, Chứng Khoán lớn nhất tại Đài Loan hơn một thập kỷ qua.

Trên nền tảng này, Yuanta sẽ tiếp tục phát triển toàn diện trong khu vực Châu Á Thái Bình Dương và nhanh chóng đạt được mục tiêu trở thành “Nhà cung cấp Dịch Vụ Tài Chính Tốt Nhất ở khu vực Châu Á Thái Bình Dương”.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN 
  • Bảo hiểm sức khỏe PVI cao cấp cho bản thân và gia đình & Bảo hiểm xã hội với gói lương 100%

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch, team building hàng năm 
  • Các chương trình trò chơi, giải trí theo tuần 
  • Tổ chức các ngày kỷ niệm : 8/3, 20/10, sinh nhật,...

Lịch sử thành lập

  • Năm 2000, Công ty chính thức trở thành thành viên trung tâm giao dịch chứng khoán HCM 
  • Năm 2001, Công ty được chấp thuận mở thêm chi nhánh tại HCM 
  • Năm 2006, UBCKNN chấp thuận việc chuyển nhượng 28,10% vốn của cổ đông cho công ty khác 
  • Năm 2007, Được chấp thuận về việc tăng vốn điều lệ 
  • Năm 2008, Tiếp tục được chấp thuận việc tăng vốn
  • Năm 2010, Được chấp thuận mở chi nhánh tại Hà Nội
  • Năm 2015, Công ty cung cấp dịch vụ giao dịch ký quỹ

Mission

Tạo lập thịnh vượng, mang đến tự do tài chính và nguồn thu nhập tối ưu tới khách hàng và nhà đầu tư.

Những nghề phổ biến tại Chứng Khoán Yuanta Việt Nam

Bạn làm việc tại Chứng Khoán Yuanta Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chứng Khoán Yuanta Việt Nam

Chứng Khoán Yuanta Việt Nam

Click để đánh giá