Việc làm Control Union Vietnam Co.Ltd

Cập nhật 19/12/2024 11:37
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Control Union Vietnam Co.Ltd
CQA Engineer - Đồng Nai (Dầu Giây)
Control Union Vietnam Co.Ltd
17 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB SUMMARY

The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement

RESPONSIBILITIES

  • Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
  • Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
  • analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
  • verification of corrective & preventive actions.
  • Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
  • Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
  • containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
  • improvement
  • Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
  • Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
  • Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
  • actively maintaining the expected level of quality.
  • Maintain and continuously improve TTI quality management systems

Yêu Cầu Công Việc

  • College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering 
  • field.
  • Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. 
  • Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
  • Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, 
  • APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
  • Able to work independently and pro-actively.
  • Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
  • Good communication and interpersonal skills.
  • Team player with positive approach.
  • Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Control Union Vietnam Co.Ltd
Control Union Vietnam Co.Ltd Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 182-184, Đường Bùi Tá Hán, Khu phố 5, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Control Union Việt Nam, có trụ sở tại TP.HCM, là tổ chức kiểm tra, đánh giá và chứng nhận hoạt động quốc tế cho nhiều chương trình chứng nhận như: GMP, HACCP, ISO22000, ISO9001, BRC, các chương trình bền vững như quản lý rừng (FSC), sản xuất sinh khối, dệt may , sản xuất hữu cơ và EUREPGAP. Các hoạt động khác bao gồm thực hiện kiểm tra các cơ quan chứng nhận địa phương hoặc khu vực.

Những nghề phổ biến tại Control Union Vietnam Co.Ltd

Bạn làm việc tại Control Union Vietnam Co.Ltd? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Control Union Vietnam Co.Ltd

Control Union Vietnam Co.Ltd

Click để đánh giá