Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2003, DongJin Việt Nam đã có một khởi đầu khá thuận lợi nhờ kinh nghiệm và công nghệ tiên tiến trong thiết kế &chế tạo động cơ của DongJin Motor &; DongJin Electric &; Machinery Korea.
Sản phẩm của DongJin Motor và DongJin Electric &; Machinery đã có mặt tại thị trường trong nước cũng như thị trường nước ngoài từ năm 1971 và trở nên quen thuộc với khách hàng trong ngành công nghiệp ô tô.
Bằng cách cải tiến liên tục, DongJin Việt Nam đang cố gắng hết sức để chứng minh khả năng của chúng tôi về chất lượng và khả năng cạnh tranh của sản phẩm.
Chúng tôi tin rằng với sự nỗ lực của tất cả các thành viên, trở thành Nhà cung cấp toàn cầu các giải pháp sản xuất động cơ ô tô là ước mơ thực sự thành hiện thực của DongJin Việt Nam.