Việc làm F-COMMERCE

Cập nhật 18/07/2024 10:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
F-COMMERCE INDONESIA
Expert, Change Management (40000684)
F-COMMERCE
21 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 7 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder supports change management activities (assessing change impact, defining performance's indicators, engaging stakeholders, developing communications plan, survey, tracking progress and reporting performance results).
  • The job holder manages communication activities, user support, content development on digital channels and supports users on the implementation of change/adoption.
  • The job holder supports the implementation organization of the Bank's culture and core values programs for the Human Resource Division

Key Accountabilities (1)
  • Change Management Support
  • Conduct change impact assessment and stakeholder analysis (for internal and external stakeholders).
  • Developed change management plans.
  • Engage and support stakeholders through change implementation.
  • Develop and implement communication plans and track progress.
  • Evaluate and report on performance results / efficiency of communication and transformation change implementation activities.
  • Support design, planning, pilot preparation and implementation of initiatives.
  • Prepare reports for discussions and updates on transformation initiatives.
  • Prepare requirement specifications from customer journeys and define needs

Key Accountabilities (2)
  • User Support và Communication Collaterals
  • Develop and manage user manuals / guidelines, materials, customer support scripts.
  • Partner with feature development teams to design and develop digital user experience, plan and develop useful, usable content including instructional text, error and confirmation messages.
  • Translate complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users to complete interactions smoothly and effectively.
  • Create and manage content on digital channels for new features.
  • Create, edit and manage content for communication campaigns.
  • Actively research, collect information, update new market trends to develop new content strategy.
  • Conduct surveys, collect, manage customer feedback, propose solutions to provide improved support to users.

Key Accountabilities (3)

Key Relationships - Direct Manager
Head, HR System Administration

Key Relationships - Direct Reports
None

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within the HR Division and relevant departments in the Bank.

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • More than 07 years of experience in the same field.
  • Demonstrated experience supporting change management strategies and plans
  • Superior writing, editing, and proofreading skills in English and Vietnamese languages
  • Experience planning for and developing useful and usable content
  • Experience supporting project management and organizational change projects
  • Demonstrated experience creating online/digital content and executing on content strategy within the interactive space
  • Demonstrated experience developing web/app content
  • Demonstrated experience translating complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users
  • Knowledgeable on digital technology

Qualifications

  • Bachelor's degree in Communication, Technology
  • Professional change certification in PROSCI / ADKAR will be advantageous
  • English proficiency requirements are pursuant to Techcombank's policy.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
25/21 Tôn Thất Tùng, phường Phạm Ngũ Lão quận 1,HCM
F-THƯƠNG MẠI INDONESIA có trụ sở chính tại Bangkok, Thái Lan với hơn 50.000 nhân viên tại Đông Nam Á. Đây là dịch vụ chuyển phát nhanh thương mại lớn nhất ở Thái Lan và cũng là nhà cung cấp dịch vụ kho hàng thông minh lớn nhất ở Đông Nam Á, dịch vụ của hãng bao phủ tất cả các quốc gia cốt lõi ở Đông Nam Á. Các cổ đông chính của tập đoàn bao gồm e-WTP, PTT Public Company Limited, Thai Red Bull Group, Bank of Ayudhya và các tập đoàn kinh doanh hàng đầu châu Á khác.
Hiện tại, F-Commerce đã thành lập một trung tâm R&D và nhiều trung tâm điều hành, trung tâm tiếp thị và trung tâm dịch vụ khách hàng địa phương ở Bắc Kinh, Hạ Môn, Thâm Quyến và Nam Ninh ở Trung Quốc, Bangkok ở Thái Lan, Jakarta ở Indonesia, Hồ Chí Minh ở Việt Nam, Kuala Lumpur ở Malaysia, Singapore, Manila ở Philippines. Chúng tôi cung cấp sự đảm bảo dịch vụ mạnh mẽ cho các thương hiệu đổ bộ vào thị trường thương mại điện tử Đông Nam Á.
Chúng tôi là nhóm tuyển dụng nhằm tìm kiếm thêm máy chủ đủ điều kiện và có kinh nghiệm cho TSP TOP 1 của chúng tôi tại thị trường thương mại điện tử Đông Nam Á.
Nhóm Indonesia sẽ giúp đỡ khi bạn liên hệ với chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại F-COMMERCE

Bạn làm việc tại F-COMMERCE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo F-COMMERCE

F-COMMERCE

Click để đánh giá