Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities
- Respond to customer upon receiving booking; find space and coordinate with Sales, and Airline's principles to arrange suitable space and Manage and fulfill Allotment space.
- Tracing flight/shipment information and response to customers; processing and responding to customer claims.
- Achieve budget tonnage and budget revenue set per year.
- Response quickly and timely on Principle request; perform strictly in line with Principle' guideline.
- Always listen and dedicatedly serve customers' needs. Make customers always satisfied with the company's products. After sales service to be in focus.
- Always research and deploy applications carefully.
- Make payment plan for each item and follow accordingly to meet the deadline; and based on the proposed annual budget list for reasonable spending.
- Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer-focused manner.
- Perform other duties as assigned.
- Working at: NTS Building, Noibai Airport, Soc Son, Hanoi City, Vietnam.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
- Minimum of 3 year of booking & CS experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
- Having knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic.
- Priority for candidates have IATA Certificates.
- Good in English.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Benefits
- Competitive salary and benefits package.
- Opportunity to work in a fast-paced and dynamic environment.
- Opportunity for professional growth and development.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành