Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes. Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
Yêu cầu công việc
Night shift: 19:00 – 4:00; 20:00 – 5:00; 21:00 – 6:00; 22:00 – 7:00.
Graduated from High school or equivalent Majors is an advantage.
Day shift: 7:00 – 16:00; 9:00 – 18:00; 12:00 – 21:00; 13:00 – 22:00.
At least 6- month experience in Customer Service roles or any relevant ones.
5 days/week (any 2 days off). Shift: Rotate 24/7 (according to the arrangement of the team leader, rotate shift once a month, up to 3- month night shift)
Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)- working 100% English.
Quyền lợi
000.000 – 13.000.000 vnd/month.
Voice allowance: 1.000.000 vnd/month (If you handle Inbound).
Accident insurance 24/7. 14 days of leave/year. 13th Monthly Salary.
100% salary in 2- month probation time.
Monthly KPI incentive: 900.000 – 1.200.000 vnd/month (Depend on your performance).
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement
Meal allowance: 500.000 vnd/month.
Base Salary: 8.000.000 vnd/month.
Night shift allowance: 30% base salary.
Annual Health Checkup.
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-07 00:35:02
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành