Lô E1, Đường Số 6, KCN Hòa Bình, Xã Nhị Thành, Huyện Thủ Thừa, Tỉnh Long An
Mô tả công việc
- Please Customers as much as posible
- Reach win-win aim between Yujin and Customers
- Create good working enviroment
- Build and maintaince good relationship with customers
- Increase orders, reduce delays
- Give the best services to customers
- Daily communicate with customers via email, phone, skype, whatsapp, zalo...
- Explore customer information
- Deal with customers' requests, demands or claims
- Work in customer system
- Weekly join salesteam meeting
- Arrange and join meeting with clients or suppliers
- Manage orders
- Make production request, book ERP, book GD
- Create new EPR code, changing price in ERP, changing turn over between LA and TD and reverse in ERP
- Price calculate and quotation, make sales contract note
- Arrange shipments
- Book & follow inspection
- Work closely with production team, purchasing team, QC team, logistic team, suppliers
- Chase production's productivity, packing materials
- Follow and develop new designs, new production with R&D team
- Check samples quality, sample production quality, send samples or documents to customers
- Arrange UPS & DHL shipments
- Send packing photos report to customer
- Weekly update shipment on EX-A
- Follow payment
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Marketing, Business Administration, Economics or related business or commercial discipline. Preferrably international business administration.
- 02 years of experience in Sales & Marketing.
- Fluent in English, both spoken and written skills. MS application
- Independent working/strong project management skill
- Negotiattion skills
- Full the job as assigned
- Responsibility to handle and solve problem or complaint from buyers
Quyền lợi được hưởng
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to regulations
- 24/24 accident insurance
- 13th month salary bonus
- Opportunity for promotion
- Gifts on holidays and Tet
- Periodic health examination
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành