Mô tả công việc
- Supervise the duties of all stewarding department employees, facilities, operations, and costs.
- Supervise the sanitation, cleanliness, hygiene as well as the quality level of products and services.
- Ensure Back of House areas are maintained to the highest cleanliness standards and cleaning schedules are followed and completed.
- Direct and assist Stewards to make clean-up more efficient.
- Ensure water temperature and chemical levels are appropriate for cleaning and documented.
- Assist with Banquet plate-ups and buffets by transporting and ensuring adequate stock.
- Assist Chefs and kitchen staff with various tasks as needed.
- Check more specifically the proper use of chemicals and washing accessories.
- Coordinate with the Assistant Food and Beverage Manager and Outlet Managers to check their requirements for the day and the next day.
- Assist in the location, movement, and storage of banquet operational equipment.
- Assist in the stock take of equipment and other items as required.
- Work closely with the Chef, Banquets, and catering Manager to anticipate guest needs.
- Work with all departments to ensure items that are required for service are available when needed.
- Take all necessary actions to reduce the loss of silverware/flatware.
- Enforces proper cleaning routines for service ware, equipment, floors, etc.
- Enforces proper use and cleaning of all dishroom machinery.
- Carry out any other reasonable task set by the Hotel’s Management.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- A vacation allowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals ;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
· 1 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành