- Leading multinational business|Be part of a rapidly growing business
Our client is one of the leaders in their industry with solid manufacturing and commercial presence in Asia,developed clientele worldwide and a solid portfolio of products for different applications in the niche sectors
Job Description
- Assist the General Manager in overseeing daily operations and implementing strategic initiatives;
- Develop and execute commercial strategies to drive business growth and profitability;
- Manage cross-functional teams and ensure efficient collaboration between departments;
- Analyze operational and financial data to identify areas for improvement and cost optimization;
- Lead process improvement initiatives to enhance operational efficiency;
- Contribute to product development and technical decision-making processes;
- Build and maintain relationships with key clients, partners, and stakeholders;
- Ensure compliance with industry regulations and company policies;
- Act as the General Manager in their absence, providing leadership and decision-making;
- Bachelor's degree in Business Administration, Engineering, or related field;
- Minimum of 10 years of experience in operations and commercial roles, with at least 5 years in a senior management position;
- Current or previous experience working in Asian countries;
- Fluency in English and French is a must, knowledge of one or more Asian languages will be an advantage to the required experience;
- Proven track record in driving operational efficiency and business growth;
- Strong understanding of financial management and business analytics;
- Solid technical knowledge or at least the degree in the technical field from a reputable institution;
- Excellent leadership and team management skills;
- Strong problem-solving and decision-making abilities;
- Outstanding communication and interpersonal skills;
- Competitive package
- Opportunities for professional development and career growth
- Dynamic and innovative work environment
- International exposure and travel opportunities
Quote job ref: JN-072024-6492131
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành