Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Company:
Aden Services is an international group, headquartered in Shanghai, China. We are a leading integrated facility management service provider, offering one-shop solutions, with several core businesses: Maintenance, Energy Services, Building Management systems, Security, Foodservice, Cleaning, HR Management solutions... Aden Services Vietnam has over 20 years of experience in the Integrated Facility Management Industry building a continuously expanding team of 26,000 employees in 25 countries around the world, operating on over 1,500 sites.
Key Responsibilities:
Business Development Executive will focus on Account Management and Sales activities in Central Vietnam.
-Account Management
· Cooperate with internal departments to ensure smooth operations at existing accounts and to match client’s expectations
· Maintain a good relationship and satisfaction of accounts representatives to be able to protect Aden’s interests
· Identify and seize cross-selling opportunities
· Follow up payment and P&L of the sites
- Sales activities
· Participate in the marketing and sales activities planned towards client by working jointly with the sales team, including production of overall commercial documents, i.e. presentations, proposals, contracts, etc.
· Promote sales and participate actively in the development of the business
· Leverage existing clients’ relationship to extend business through their network
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
· Native Vietnamese
· Fluent in English for both speaking and writing skills
· Proficient on Microsoft Office
· College Degree in business or related studies
· At least 2 years of operation or sales experiences in corporate services
· Customer-orientated attitude & solutions provider mindset
Working & Benefits
- International working environment
- Competitive remuneration package
- Working conditions, salary & benefits will be discussed in the interview
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Golden Owl là công ty chuyên phát triển và hỗ trợ khách hàng ở các thị trường US, UK, Singapore và Australia. Các sản phẩm và dịch vụ của công ty chủ yếu là về dịch vụ phát triển phần mềm và hỗ trợ tuyển dụng. Môi trường trẻ trung năng động và thường xuyên được tiếp xúc với các công nghệ mới và hiện đại luôn là một điểm thu hút của công ty. Chúng tôi luôn chào đón các bạn trẻ có đam mê, nhiệt huyết cũng như nền tảng kiến thức vững chắc.