Mô tả công việc
- Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) and guest supplies and printings are fully aligned with the hotels positioning and brand.
- Assist in the implementation of marketing programs through magazine advertising, direct mail, trade shows, sales manuals, website, etc.
- Copywriting of press releases, ad copy, etc.
- Proofreading all marketing materials.
- Monitor competitors’ activities and promotions.
- Handle requests for samples and literature.
- Communicate effectively with staff and external support vendors.
- Assist in the management and update of website.
- Assist in keeping Sales Manual current in paper and electronic form.
- Assist to plan and organize hotel CSR programs when necessary.
- Maintain advertising files – correspondences, press releases, magazine advertising, etc.
Quyền lợi được hưởng
- 13th salary;
- Seniority bonus
- Social Insurance contribution on full salary;
- Periodic health checking; Sun Care Insurance;
- Free ticket for entertainment in Bana Hills, Asia park...;
- Discount for all services of Accor
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree/ Diploma in Marketing
- At least 1 years of relevant experience
- Strong proofreading, grammar, and copywriting skills
- Excellent communication skills, both written and oral
- Excellent English written and verbal communication skills
- Be proactive, creative and innovative
- Be very proficient in Microsoft applications
Yêu cầu hồ sơ
- Professional diploma/certificate
- Curriculum vitae in Vietnamese certified by local People’s Committee
- ID card
You can submit application via Hoteljob or to email Thuydung.NGUYEN(acòng)accor.com
You also can submit hard copy application to security staff at basement of Novotel hotel. Address 36 Bach Dang St., Hai Chau Dist., Danang.
GoodFood – một công ty của Úc – là nhà phân phối chính các loại thực phẩm cao cấp nhập khẩu từ khắp nơi trên thế giới. Bên cạnh việc cung cấp các sản phẩm thực phẩm chất lượng với giá cả cạnh tranh, GoodFood tin rằng thành công của chúng tôi phụ thuộc vào thành công của khách hàng. Chính niềm tin này đã khiến GoodFood nỗ lực hết mình để nuôi dưỡng những mối quan hệ tốt nhất với khách hàng - mục tiêu của chúng tôi là trở thành người dẫn đầu ngành.