Mô tả công việc
- Keep the outlets clean and optimal
- Keep the banquet hall optimally clean
- Complete preparations before opening such as checking reservations, arranging backsides, arranging items / linen, and sharing customer information.
- Conduct customer service according to SOP, such as customer reception, order, food setting, calculation and farewell
- Improve customer service quality through product knowledge learning and customer information acquisition
- Minimize customer complaints by responding promptly to customer complaints and requests
- Observe all the regulations of the store and inspect / maintain / supplement supplies
- If necessary, support the work of others in the station (cashier, serving, cleaning, etc.)
Quyền lợi được hưởng
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year - 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance/ BH tai nạn 24/24h
- Uniform, staff meals/ Được cung cấp đồng phục, suất ăn
Yêu cầu công việc
- Understanding of F & B and hotel industry and products
- Requires knowledge of hotel food & beverage operation and food & alcoholic beverage
- Basic computing skills and computer program operation skills
Yêu cầu hồ sơ
Hải An Riverfront Hotel là khách sạn 4 sao theo quy chuẩn quốc tế tọa lạc bên bờ Sông Hàn , tại trung tâm thành phố . đường Bạch Đằng, quận Hải Châu, TP Đà Nẵng. Được sở hữu vị trí đắc địa tầm nhìn bao quát sông Hàn. Khách sạn có một hệ thống các dịch vụ đầy đủ khép kín với 90 phòng ngủ sang trọng – hiện đại