Việc làm Hanoi Daewoo Hotel
Cập nhật 07/03/2025 10:18Mô tả công việc
MISSION OF THE POSITION:
- The basic mission of the Experience Manager is to create, transmit and impulse sensory experiences, unique, customized and innovative feelings to our guests throughout the members of every operational department.
- To create a genuine service attitude for the different contact areas with the guest (before arrival, upon arrival and departure) ensuring quality of product, image and high levels of service.
- Corporate Reporting/Manager Guest Experience
- The person in charge of giving personality to the Hotel, by creating special ambiences supported by lighting, scent and musical identity in every area of the hotel.
- Also the one in charge of keeping up the image, the projection; ensuring the hotel’s stationary; the internal promotions & special Storytelling Days follow the Booking.
- MAIN RESPONSIBILITIES Daily Tasks:
- To Check E-mails
- To get from PMS (Opera) VIP’s arrival list
- Check the rooms allocation according to VIP’s arrival list in coordination with FO
- To discuss with GM daily amenities and types of letters/cards • To send the VIP’s summary of the day to all HOD’s involved
- To key in the necessary information in PMS (Opera guest’s reservations and profiles)
- To check The Level standards and set ups
- To inspect VIP’s assigned rooms
- Final room allocation (in case of any changes applicable) in coordination with FO
- To greet VIP’s and returning guests and guarantee the link between them and GM.
- Incident/complaint management of the day (if applicable) personally or by e-mail/phone.
- To check the Market Metrix surveys and take the appropriate action
- To conduct lobby inspection in order to guarantee arquitecture sense perception (sight, smell, sound, touch and taste) and everything in place and correct order.
- To get the following day arrival list to check VIP’s and repeating guests
- VIP’s classification and amenities assignment. Start preparing letters and cards for the following day Weekly Task
- To conduct random check of the Mystery Guest standards in the different Departments. (Phraseology, steps to follow, attitude towards guests etc.)
- To conduct different areas Hotel inspection (focused on the front of the house) and bring up issues if applicable, support with pictures.
- To check Market Metrix results and communicate with HOD’s
- To check Review-pro results and communicate to HOD’s during weekly meeting.
- To monitor online guest complaints and take the necessary actions (Tripadvisor, Agoda, Bookings, Expedia, and other OTA’s and websites)
- To check Story Telling in place and explore new options/ update current ones. Monthly Tasks
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
- University Diploma or Degree
- Degree in Public Relations, Hospitality, Mass Communication, Marketing (or similar studies) LANGUAGES:
- Knowledge of 2 languages (English is mandatory) SPECIFIC KNOWLEDGE:
- Customer Service
- Knowledge of Microsoft Office WORK EXPERIENCE IN OTHER COMPANIES (IN CASE OF EXTERNAL SELECTION):
- 2 years of minimum experience in Hospitality Industry in a management position in a Customer Service department.
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại vị trí đắc địa nơi cửa ngõ phía Tây Hà Nội, gần các trung tâm văn hóa, thương mại, tài chính, sân bay Nội Bài và các cơ quan ngoại giao của chính phủ, từ năm 1996 đến nay, khách sạn Hà Nội Daewoo luôn là lựa chọn ưu tiên của du khách khi đến với thủ đô Hà Nội.
Theo đuổi trường phái kiến trúc cổ điển, trang nhã, khách sạn Hà Nội Daewoo là một trong những khách sạn theo tiêu chuẩn 5 sao quốc tế đầu tiên tại Hà Nội, là biểu tượng cho sự phát triển của thủ đô trong hơn hai thập kỷ qua.
Hà Nội Daewoo khẳng định vị trí dẫn đầu trong ngành dịch vụ khách sạn khi liên tục được lựa chọn là địa điểm tổ chức chính thức của các hội nghị, sự kiện tầm cỡ quốc tế.
Với hệ thống phòng nghỉ sang trọng, tầm nhìn ôm trọn hồ Thủ Lệ thơ mộng cùng nhiều tiện ích vượt trội như khuôn viên bể bơi duyên dáng uốn lượn quanh khu vườn xanh mát, hệ thống ẩm thực cao cấp, khách sạn Hà Nội Daewoo sở hữu những điều kiện lý tưởng nhất để kiến tạo nên những trải nghiệm hoàn hảo cho du khách trong suốt thời gian lưu trú tại thủ đô ngàn năm văn hiến.
Review Hanoi Daewoo Hotel
Nơi tốt để làm việc
Môi trường làm việc tốt