Mô tả công việc
Provide valuable assistance to Japanese Account Manager
Contact Vietnamese and Japanese customers via telephone or email to confirm requirements, send quotations, as well as relevant documents or information.
After getting requirements from customers, coordinate the Sales Support team to make quotations.
After getting the customer's PO, coordinate Procurement Team to proceed with the orders.
Try to build and keep good relations with customers, Account Manager, and relevant sections.
Translate documents
Visit customer site.
Liaise with Vendor to site survey, collect information & negotiate the price
Organize and monitor schedules to meet the deadline
Coordinate efforts within the team and with outside (customer, Vendors, ISP) efficiently
Report updates verbally and in written to Manager and team in charged
Process document: contract with Vendor and re-contract to customer, prepare document for closing case & issue invoice
Demonstrate commitment to clients' needs continuously
Support customer after sales (billing, invoice, trouble report...)
Sometime visit Vendor for register service as customer representative
Another task upon Manager's request
Yêu cầu công việc
Japanese is a must, N2 or equivalent level.
Good communicate in English
Coordination and organization skills.
Office computer skill
What you will learn:
IT background or understanding the IT products (both hardware and software)
Japanese Business environment
Communicate with Japanese daily by verbal and email
Business Manner
Communication skill
Company benefits
Salary upon the ability and discussion.
Dynamic and professional working environment.
Salary and bonus policy are interesting.
Salary increase consideration 1 time/year
Good chance to study and develop career path stably.
Enjoyable with benefit and policy according to labor law and special policy of company.
Working travel by company car or taxi
Mobile phone allowance
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
KDDI Việt Nam là công ty con của Tổng công ty viễn thông KDDI Nhật Bản, một công ty chuyên về lĩnh vực viễn thông và giải pháp CNTT. KDDI Việt Nam cung cấp các giải pháp ICT toàn diện tại Việt Nam cũng như quốc tế, đồng thời hợp tác phát triển kinh doanh tại Việt Nam với sự hỗ trợ từ Công ty mẹ, KDDI APAC (trước đây là KDDI Singapore) và các đơn vị khác trong khu vực. KDDI Việt Nam cung cấp đa dạng các giải pháp CNTT chất lượng cao - từ mạng lưới quốc tế cho đến mạng LAN, từ việc cung cấp từng chiếc máy tính lẻ - nhằm thỏa mãn nhu cầu khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2000
Mission
Chúng tôi hiểu rằng, mọi sự gặp gỡ sẽ khơi nguồn cảm hứng và nuôi dưỡng sáng tạo. Vì vậy chúng tôi luôn muốn kết nối. Bằng cách kết hợp giao tiếp và thiết kế cuộc sống, chúng tôi mong muốn phát triển thế giới mạnh mẽ và bền vững.
Review KDDI Vietnam
Lương thấp, văn hóa khá nghiêm ngặt. (GL)
Không có thăng tiến, không phù hợp và không recommend cho sinh viên mới ra trường. (RV)
Sếp thì ưa xu nịnh quản lý chi li tiểu tiết (RV)