Mô tả công việc
JOB SUMMARY:
- Manage all sales activities and events in line with the annual sales and marketing plan in order to achieve/exceed budget in forecasted room revenue, occupancy and RevPAR
MAJOR DUTIES & RESPONSIBILITIES:
- With DOSM plan sales strategy and action plan to achieve budget
- Sell all facets of the property and cross sell other group properties
- Sell to new, existing and prospective clients and business accounts considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
- Develop and maintain a regular pattern of sales calls
- Build profile within local market place through attendance at various events and develop contacts with business generators: corporate accounts, travel agents and tour operators, airlines, Government Departments and other producers
- Entertain clients when required
- Plan and conduct familiarization tours and site inspections
- Travel when required to promote the hotel and develop potential business
- Interface with operations on a timely basis
- Monitor competitors activities, collect and analyze market intelligence
- Assist in the evaluation of sales and marketing activities, analyse sales mix and likely impact on budget targets
- Report as required on sales activities and successes, attend regular meetings
- Work with DOSM in the preparation and management of the Department’s budget
- Perform other duties as assigned
KEY RELATIONSHIPS:
- Hotel employees
- Interact with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients, owning company representatives, competitors and other members of the local community
Yêu cầu công việc
- At least 2 years In Hotel 4 or 5 starts (mandantory)
- Degree in Hospitality, Tourism, Business Administration or Sales & Marketing
- Demonstrated selling skills
- Good verbal and written communication skills in English to interact with guests and clients
- Proficient in Microsoft Office
- Knowledge of PMS preferred
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary + service charge + Quarterly bonus 4.5 million
- Commission Lunch allowance, free parking 13th month salary 12 days of annual leave according to the law
- Friendly and harmonious working environment with promotion potential
- Other benefits according to company policy
LOOP là một công ty khởi nghiệp về công nghệ hiện đại đến từ Singapore với đội ngũ trẻ trung, năng động, tâm huyết và luôn sẵn sàng chuyển mình để bắt kịp với xu hướng công nghệ để tạo ra những sản phẩm và trải nghiệm tốt nhất.
LOOP Smart POS tự hào là người đi tiên phong mở ra tương lai cho ngành bán lẻ 4.0 đồng bộ hóa tất cả các nghiệp vụ trên một nền tàng bao gồm: giao hàng, đặt món, tích điểm đổi quà, ưu đãi điện tử, thanh toán trực tuyến. LOOP được sinh ra với sứ mệnh giúp các doanh nghiệp quản lý và phát triển kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- LOOP Smart POS tự hào là người đi tiên phong mở ra tương lai cho ngành bán lẻ 4.0 đồng bộ hóa tất cả các nghiệp vụ trên một nền tàng bao gồm: giao hàng, đặt món, tích điểm đổi quà, ưu đãi điện tử, thanh toán trực tuyến. LOOP được sinh ra với sứ mệnh giúp các doanh nghiệp quản lý và phát triển kinh doanh.