- Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals on the important roles of improving quality of life.
- To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
- Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business while maintaining and growing existing business.
Territory Management
- Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
- Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
- Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
- Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
- Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
- Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
- Develop new business opportunities with existing and potential clients.
- Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
- Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
- Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
- Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
- Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
- Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
- Carry special work as assigned by Management.
- Working experience in healthcare/wellness industry
- Communication
- Customer focus
- Time management
- Persuasiveness/ Sales-oriented ability
- Continuous improvement behavior
MAROU là một trong những nhà sản xuất sôcôla thủ công Bean-to-Bar đầu tiên ở châu Á và là một trong số ít trên thế giới sản xuất sôcôla tại quốc gia xuất xứ hạt. Đó là đứa con trong mơ của hai người Pháp khác thường gọi Việt Nam là quê hương. Bằng cách chọn sôcôla đen có nguồn gốc duy nhất, chúng tôi quyết định làm nổi bật hương vị đậu cụ thể của từng vùng đất trong khi kiểm soát từng bước sản xuất sô cô la, từ việc lựa chọn hạt đến thanh sô cô la, để mang lại trải nghiệm tốt nhất có thể
Những thanh sô cô la Single Origin của chúng tôi được làm từ cacao có nguồn gốc từ sáu tỉnh miền Nam Việt Nam: từ Bắc vào Nam Đăk Lăk, Lâm Đồng, Đồng Nai, Bà Rịa, Tiền Giang và Bến Tre. Khí hậu, đất và nước của mỗi tỉnh (bạn có thể gọi là terroir nếu muốn) cũng như sự kết hợp giữa các giống cacao và cách làm sau thu hoạch góp phần tạo nên hương vị khác nhau của từng nguồn gốc, từ đó tạo nên hương vị khác nhau của mỗi thanh .Có nhiều tỉnh trồng cacao hơn và chúng tôi luôn quan tâm đến việc tìm kiếm những nông dân mới để hợp tác cũng như khuyến khích những nông dân mới trồng cacao ở Việt Nam.