Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Building trust and providing excellent services to potential clients.
• Handling full-cycle of B2B Sales process from prospecting, pitching/presenting, and closing deals &
get feedback from clients.
• Acting as a contact point between the client and internal operating teams during the contract
• Implementation period to deliver the best excellent service.
• Coordinate with Operations Department to complete the service and meet the customers’ requirements.
• Contact clients to ascertain the client’s satisfaction with the service.
• Keep close relationships for retention of clients.
• Respond to termination notices & follow up on the process of the contact’s liquidation.
• Renegotiate service agreements by conducting fresh surveys/audits or educating users of the services, and introducing new services that be suitable to the client.
• Other tasks are required by the Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
· Excellent communication, presentation, and negotiation skills
· Can communicate in English
· Sales-focus, results-oriented, and a good team player who can work in a fast-paced environment
· Quick response to customers and a strong sense of customer orientation
· Proactive, positive, and self-motivated with the ability to work without close supervision
· Experienced in healthcare business development is an advantage but it’s not a must requirement - we are willing to train you.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Microtechno Việt Nam có vốn 100% Nhật Bản. Là một trong những nhà máy sản xuất phụ tùng ô tô cho dòng xe Mazda tại Việt Nam
Kể từ khi thành lập vào năm 1971, Microtechno đã cung cấp các công nghệ xử lý có độ chính xác cao cho thế giới nói chung thông qua việc sản xuất các bộ phận ô tô. Giữa những thay đổi đáng chú ý của thời đại, chúng tôi luôn tham gia vào các hoạt động phát triển và cải tiến công nghệ hàng ngày để có thể cung cấp những sản phẩm có chất lượng ổn định với chi phí tối ưu nhằm đáp ứng nhu cầu khách hàng một cách nhanh nhất.